Skip to main content

Vraag SWF Bestand Joomla 3.X

  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #13010 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
Hoi Leen,

Met behulp van: www.inmotionhosting.com/support/edu/joom.../banners/banner-code , de banner op de website gekregen. Uiteraard code aangepast. Alleen banner staat links uitgelijnd, in mijn artikel. Deze wil ik gecentreerd in mijn artikel hebben.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13011 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
Hallo Rene,

ik weet niet zeker maar lijkt iets niet goed gegaan te zijn want dacht dat die banner een bewegende tekst had weet je zeker dat je de juiste naam in die code heb gebruikt.
het is jammer  dat ik die banner swf kan downloaden om te proberen  maar ik denk dat er ergens toch foutje zit.
bij mijn eigen test eerder in artikel heb ik wel het via de  toggle editor knop in gezet dus waar  je code mag typen en dan zie ik dit aan voorzijde

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden - 8 jaren 5 maanden geleden #13013 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
en als ik goed gezien heb met firebug klopt het wat ik denk
volgens mij zit er geen swf als plaatje maar een gif plaatje
Code:
/images/banners/1eurohostingbanner.gif

kijk nog eens hier beetje naar beneden scrol  ik heb dat bestandje toch kunnen opslaan van jou eerste linkje over die banner heb hem ook even hernoemt want al die vreemde tekens als onderliggend streepje niet fijn werken
dit is mijn code zonder  naar die website te gaan als je op plaatje klikt dat mag je zelf dan inlaten
Code:
<div style="width:450px;height:150px;">   <object type="application/x-shockwave-flash" data="http://jouwebsite.nl/joujoomla3/images/swf/eurohosting.swf" width="450" height="150">       <param name="movie" value="http://jouwebsite.nl/joujoomla3/images/swf/eurohosting.swf">       <param name="wmode" value="opaque"> <param name="flashvars" value="direct_link=true">       <embed src="http://jouwebsiite.nl/joujoomla3/images/swf/Eurohosting.swf" width="450" height="150" wmode="opaque" flashvars="direct_link=true" />   </object> </div>
ps als het goed is en je klikt met rechtermuis knop op
eurohosting.swf dan kun je kiezen voor doel opslaan dacht ik

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 8 jaren 5 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13014 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
Een afbeelding, of bewegende gif, is zo wie zo beter om te gebruiken op je website dan een swf (flash) bestand.
Op een mobieltje word deze Flash banner als het goed is niet weergegeven en ook andere browsers doen steeds moeilijker over zo een bestand.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13020 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
T.a.v. op Arjan die al helemaal gelijkt heeft maar daarbij is html5 de opvolger van flash.

Html5 is stabieler en ook op alle browser en ook ipad en iphone zichtbaar is.
Lees dit artikel eens www.adverterenbijeisma.nl/specificaties/html5-banners/

Bijlage zit je banner omgezet in html met het programma Swiffy omgezet deze wordt ook in bovenstaande artikel (link) genoemd.

Wanneer je de banner wil gebruik je onderstaande code
Code:
<iframe src="http://www.joudomein.nl/images/eurohosting.html" name="frame1" scrolling="auto" frameborder="no" align="center" height = "60px" width = "468px"> </iframe>

Natuurlijk de url vervangen door de die van jou en waar je natuurlijk de banner hebt geplaatst.

Wanneer je de banner responsive wil hebben kun je misschien dit artikel ook nog lezen.

Dan ga je het iframe plaatsen tussen div tags en daar aan koppel je een css

Succes ermee.

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #13063 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: SWF Bestand Joomla 3.X
Mijn dank is weer groot, heb van het *.swf bestand een *.png image kunnen maken.
www.adverterenbijeisma.nl/specificaties/html5-banners/
developers.google.com/swiffy/

Het is geen animated gif geworden maar een png image, ben tevreden als alternatief hiervoor.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden
Gemaakt door Kunena