Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...

Onderwerp: pin it button

pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #1

• dender
  • dender's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik had een mooie pin it module waarbij er een pin it knop op elke afbeelding van mijn website zou verschijnen wanneer je er met je muis overheen gaat. Deze module doet het echter niet meer dus probeerde ik nu de wijze volgens pinterest zelf. Zie linkje:

business.pinterest.com/nl/widget-builder#do_pin_it_button
help.pinterest.com/nl/articles/build-pin-it-button-your-site

Ik moet dus een hoverknop hebben. Zover is lees moet ik nu de code kopiëren en ergens plakken. Maar waar? In het tweede linkje hebben ze het nog over de </body> waar je de code boven zou moeten plakken. Deze vond ik wel in index.php maar het had geen effect.
Discussie gesloten.

Re: pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Hoi Dender,

als ik op pin it + joomla zoek in google kom ik toch een aantal extensies tegen daar zit niks tussen voor je?

Groeten Ron  ;D
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #3

• dender
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Ron!

Ik heb hetzelfde gezocht maar vind alleen betaalde extensies en dat is niet perse nodig aangezien deze ook gewoon via de officiële pinterest site gratis kunnen.

Ik had dus een gratis extensie. Die was van www.dart-creations.com maar deze doet het nu dus niet meer. Misschien omdat er een update was van Joomla?
De pin it extensies die ik vind en wel gratis zijn, zijn vaak geen pin it buttons maar volgen op pinterest buttons of gallery's.

Mocht je er 1 tegen zijn gekomen die wel gratis is hoor ik het natuurlijk graag :)
Discussie gesloten.

Re: pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #4

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Bedoel je deze staat wel bij dat hij geschikt is voor joomla 3.

Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Discussie gesloten.

Re: pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #5

• dender
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Nee dat is een plugin. (Welke ik overigens dan ook maar wou proberen maar de download link het niet van doet)

Deze had ik gedownload: https://www.dart-creations.com/joomla/joomla-modules/pinterest-pin-it-button-module-for-joomla.html
Discussie gesloten.

Re: pin it button 3 jaren 8 maanden geleden #6

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Hallo Dender,

de pin it button moet standaard op elke pagina staan en ook op een vaste plaats?
Heb je misschien een voorbeeld?

Zelf ben ik niet bekend met pin it  ;)

Groeten Ron  ;D
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.567 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop