Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Recaptcha V3 waar plaats je de callback functie? in een js file die in de head?

Recaptcha V3 waar plaats je de callback functie? in een js file die in de head? 2 maanden 2 weken geleden #7

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo Nico,

Je heb toch nog wel een contact persoon gemaakt bij Administrator>componenten > Contactpersonen ?
en met wat voor soort email account gebruik je bij de tes mail verzenden
administrator > Algemene instellingen tabblad server E-mailinstellingen
het komt de laatste tijd vaak voor dat je alleen met een email adres van je hoster kan versturen
en vaak worden google en hotmail gefilterd
en of de gegevens van de hoster omschrijving volgen
Email Wned
M.v.g Leen

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Recaptcha V3 waar plaats je de callback functie? in een js file die in de head? 2 maanden 2 weken geleden #8

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Renata & Leen,

Ik ben erachter!!!

Wned heeft mij zojuist getipt. Ik heb dus 3 site's volgens mij wel afzonderlijk gehost bij Wned maar als een soort cluster (Super 1500 MB SSD) met 3 domeinen. Deze zijn ook allemaal voor mijn broer.

Ik heb afgelopen week de laatste joomla 2.5 opgeruimd naar joomla 3.5 gezet. En nu komt het, daarbij tevens PHP versie aangepast van 5.6.xx naar PHP 7.3. Dat is het issue. Ik heb het terug gezet nadat ze bij Wned mij er op wezen, naar PHP 7.2. En nu werkt het.

En nog even voor de zekerheid: Ik denk dat Google Recaptcha V3 nog niet geïmplementeerd is met joomla Recaptcha plugin of wel? Ik heb nu Recaptcha V2 - invisible gekozen.

NIco

Recaptcha V3 waar plaats je de callback functie? in een js file die in de head? 2 maanden 2 weken geleden #9

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo Nico,
Mooi dat je oorzaak heb gevonden dus als ik hewt dus goed begrijp is de PHP Versie 7.3 de oorzaak.

Ik meen dat Recaptcha V3 wel gewoon werkt in joomla als je bij
administrator > algemeen > voor de optie onzichtbaar recaptcha instellen
en dan bij plugin beheer Plugins: CAPTCHA - onzichtbare reCAPTCHA de sleurtels van google v3 invult
en badgeeventueel op inline zet komt er gewoon iets bij
ps
lees hier ook maar iets van uitleg leesvoer
M.v.g Leen
Bijlagen:

Laast bewerkt: door Leen.

Recaptcha V3 waar plaats je de callback functie? in een js file die in de head? 2 maanden 1 week geleden #10

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Klopt V3 werkt gewoon correct en is ook 'onzichtbaar' dus klant vriendelijker. Ik had V2 - onzichtbaar gekozen, maar dat werkte niet fijn of ik heb het niet goed ingesteld gehad. In ieder geval V3 werkt goed icm. PHP 7.2 --> J3.91

Gr.,

Nico

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop