Skip to main content

Vraag VirtueMart stuurt geen bevestigings mail

• Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18313 door Ron van Meijer
VirtueMart stuurt geen bevestigings mail werd gestart door Ron van Meijer
Wij laten klanten die willen bestellen een account aanmaken om diverse redenen. Als ze dat voltooid hebben krijgen ze de melding dat er een bevestigingsmail onderweg is naar ze, waarna ze kunnen inloggen. Deze komt echter niet aan bij de klant en dat geeft een groot probleem elke keer. Ook wanneer ik doe alsof ik m'n gebruikersnaam niet meer weet en die laat mailen komt deze ook niet aan, niet in de spam of niks. Wanneer ik een testmail in het backend verstuur staat er keurig, mail verzonden maar je raad het al....

PHP-Mail, SMTP (met de correctie gegevens ingevoerd) of Send-Mail, ze werken geen van allen al lijkt het van wel. De TestMail komt wel aan in de mailbox van de webshop.

Wat doe ik fout?

P.S. VirtueMart is bijgewerkt naar versie 4.0.6 10690
Onze provider is mijndomein.nl

Groet
Ron
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Ron van Meijer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18314 door Leen
Beantwoord door Leen in topic VirtueMart stuurt geen bevestigings mail
Hallo Ron,

Ik moet dat nog live uit proberen maar kijk eens naar mijn plaatjes of dat iets aanwijzing kan geven.
mogelijk iets in combinatie met wat je in VM bij verdor informatie heb ingesteld ?
Update.
Mm bij mijn test instellingen als ik iets bestel komt er wel mail dat ik een order heb gedaan als koper .
en de beheerder krijgt mail dat iemand iet wil kopen als die dan de order bevestigt komt er ook daarvan gewoon mail naar koper.
met deze instelling
Allen de kopregels van E-mail naar de klant en beheerder in nog niet zo mooi zit ergens een vertaal fout of in opmaak maar daar heb ik nog niet naar gezocht

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Leen.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #18317 door Leen
Beantwoord door Leen in topic VirtueMart stuurt geen bevestigings mail
Hallo Ron,

Vraagje staat bij jou joomla > Administrorzijde> bij useropties alles nog wel goed ?
misschien dat daar probleem zit ?

M.v.g Leen
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden
Gemaakt door Kunena