Skip to main content

Vraag Database

  • Jogo
  • Jogo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3731 door Jogo
Database werd gestart door Jogo
Hallo,

Het gaat aardig de goede kan op met mijn site www.casa-particular.nl ik heb al een redelijke stroom van casa's die op mijn site vermeld willen worden. En daar zit nu ook gelijk de bottle neck. Ik kan deze stroom van aanvragen maar nauwelijks aan. Ik voer iedere casa handmatig in wat me 10 tot 15  minuten per casa kost. Nu is mij verteld dat ik e.e.a. via een database veel sneller zou kunnen. Maar niemand die ik ken weet hoe dan precies. Tevens zou ik ipv het vermelden van het e-mailadres van de casa een soort formulier willen plaatsen zodat de e-mailadressen iet meer zichtbaar zijn en misbruik wordt voorkomen. Heb dit geprobeerd via een formulieren module maar dat is geen doen. Misschien kan dit ook via (dezelfde) database.  Iemand hier ervaring mee? Fijn weekend. Groetjes, Jos

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3904 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Database
Beste jogo

Casa=particulier huisje te huur aangeboden incl bed and breakfast. ...even voor de anderen

Melden ze huisjes ieder afzonderlijk aan? Zo ja, dan zie ik geen andere mogelijkheid dit handmatig te doen. Joomla werkt sowieso met een database, maar je zult in dit geval gewoon de huisjes handmatig moeten blijven invoeren.

Zou je voor je andere vraag een nieuwe topic willen openen? Zou houden we dit forum overzichtelijk. Bedankt alvast.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3907 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Database

Hallo,

Het gaat aardig de goede kan op met mijn site www.casa-particular.nl ik heb al een redelijke stroom van casa's die op mijn site vermeld willen worden. En daar zit nu ook gelijk de bottle neck. Ik kan deze stroom van aanvragen maar nauwelijks aan. Ik voer iedere casa handmatig in wat me 10 tot 15  minuten per casa kost. Nu is mij verteld dat ik e.e.a. via een database veel sneller zou kunnen. Maar niemand die ik ken weet hoe dan precies.

Aangezien je al werkt met een database adviseer ik om een formulier te maken die gelijk alles in de database zet en de link dan ook aanmaakt. Ga nu niet vragen hoe dat moet want dat weet ik nu weer niet maar misschien is hier iemand die wel zo bekend is met formulieren.

Tevens zou ik ipv het vermelden van het e-mailadres van de casa een soort formulier willen plaatsen zodat de e-mailadressen iet meer zichtbaar zijn en misbruik wordt voorkomen. Heb dit geprobeerd via een formulieren module maar dat is geen doen. Misschien kan dit ook via (dezelfde) database.  Iemand hier ervaring mee? Fijn weekend. Groetjes, Jos

Volgens mij kan ik je dan weer verwijzen naar het eerste antwoord wat ik gaf.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3909 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Database
Kijk eens naar Adsmanager...Volgens mij is het hiermee goed te realiseren.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3938 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Database
Hallo Jogo .
@otto stelde voor :

Kijk eens naar Adsmanager...Volgens mij is het hiermee goed te realiseren.

.
Dus als je eigen verveeld kan je eens op mijn testhoekje kijken.
www.leenvandenadel.nl/joleen/index.php/nl/startpagina en dan op maak reclame menutje hihi.
Dan kan je beetje zien wat er gebeurd .(en als je meer wil kijken
in admin gedeelte stuur je maar pm_tje)
het is nu een soort markt plaats maar men kan dus daat advertentie aan maken maar dan maakt programma gelijk account aan ,En de beheerder kan dus velden verplicht stellen en velden aanmaken etc
ook kan zo ingesteld worden dat beheerder eerst toestemming moet geven etc.
En voor iedereen die wat probeerd hou het leuk.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jogo
  • Jogo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #3940 door Jogo
Beantwoord door Jogo in topic Re: Database
Bedankt Lee. Ziet er interessant uit. Alleen heb net mijn koffers gepakt. Als ik terug ben kom ik er op terug. Groetjes, jos

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.529 seconden
Gemaakt door Kunena