Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: feeds

feeds 5 jaren 6 maanden geleden #1

• cb
  • cb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
ik wil op de site een overzicht krijgen van de laatste berichten van de voetbal (bv http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal )
Daarvoor dacht ik om de onderstaande extensie te gebruiken.
JoomlaWorks 'Simple RSS Feed Reader' Module v3.0

De layout op mijn pagina is ok, maar wanneer ik op een artikel klik dan krijg ik een nieuw tabblad met enkel code, hoe of met welke extensie kan ik nieuwsberichten weergeven.
Mijn site: www.asa-rsca.eu

alvast aan iedereen heel erg bedankt .....

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: feeds 5 jaren 6 maanden geleden #2

• cb
  • cb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Ik had al een topic gepost i.v.m. een feed extensie, aangezien ik geen oplossing had gekregen ben ik aan het zoeken geweest bij ingesloten modules van joomla. Zoals de Feed weergave, vanaf ik deze module gebruik, dan werkt er niets nog - krijg ik een blanco blad.
Eerst dacht ik dat het te maken had met mijn template, dus getest bij een andere template en identiek hetzelfde probleem.
Nu test ik het uit bij een joomla2.5-versie en daar werkt de feed weergave zonder probleem. Zijn er nog mensen die problemen ondervinden bij de joomla 3-versie en de feeds?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 1.108 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop