Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt

JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt 5 jaren 6 maanden geleden #1

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb deze plugin geïnstalleerd in de jce administrator maar zie 'm nergens terug!
Had 'm eerst gewoon geïnstalleerd en dan zie ik 'm wel bij plugins maar volgens comment onder deze extensie hoort ie in de jce administrator geïnstalleerd te worden.

Ik zoek een hulpmiddel waarmee ik content afzonderlijk kan voorzien van lay-out.

Discussie gesloten.

Re: JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt 5 jaren 6 maanden geleden #2

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 18
Heb je deze plugin wel gepubliceerd?
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.

Re: JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt 5 jaren 6 maanden geleden #3

• PiscesMedia
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Volgens een reactie op de joomla extensies website moet je 'm installeren in de JCE administrator. Dat heb ik gedaan.
Daarna ben ik naar plugins gegaan en heb hem 'ingeschakeld'. Maar nu zie ik 'm verder nergens terug.

Ik had verwacht dat het nu onderdeel zou zijn van de JCE administrator.

Discussie gesloten.

Re: JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt 5 jaren 6 maanden geleden #4

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Hallo PiscesMedia,

je ziet hem ook nergens het is alleen een code.

Zoals Renata al zegt publiceer hem eens.
Wanneer je dat gedaan hebt plak dan onderstaande code in een artikel en dan opslaan.
{jb_code}This is your information here{/jb_code}
Als je dan naar desbetreffende dan zie je het wel zie afbeeldingen (bijlage) die ik bij deze reactie heb samengevoegd.

Dus het is alleen een code en meer niet.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Laast bewerkt: door Ron.
Discussie gesloten.

Re: JB Type - Joomla typography plugin / weet iemand hoe dit werkt 5 jaren 6 maanden geleden #5

• PiscesMedia
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Heb besloten het niet te gebruiken. Denk dat het niet de extensie is die ik zoek.
Evengoed bedankt en wellicht heeft iemand hier in de toekomst iets aan.

Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop