Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: MenuMatic geïnstalleerd nu 2x hetzelfde menu in beeld

MenuMatic geïnstalleerd nu 2x hetzelfde menu in beeld 5 jaren 6 maanden geleden #1

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Ik heb vanmiddag MenuMatic geïnstalleerd voor dropdown menu. Installatie etc gaat heel simpel alleen heb ik nu 2x het menu in beeld:
- 1x zoals ik het eerst had aangemaakt
- 1x als drop down menu

Heb al een en ander geprobeerd in de css maar resultaat was dat er helemaal geen menu meer stond  ???

Groet,
Carin

Ps er staan nog wat topics van mij open waar ik snel mee aan de slag, wegens omstandigheden lang niet aan deze site gewerkt.

Discussie gesloten.

Re: MenuMatic geïnstalleerd nu 2x hetzelfde menu in beeld 5 jaren 6 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Heb je dan ook niet twee modules die het menu tonen?
Zo ja, één weggooien.
Zo nee, kijk eens in de index.php of er niet twee keer ruimte is gemaakt met dezelfde positie.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: MenuMatic geïnstalleerd nu 2x hetzelfde menu in beeld 5 jaren 6 maanden geleden #3

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Het kan soms zooo simpel zijn...  :P ik had bij modules twee keer het menu aan staan. Eentje uitgezet en voilà.
We gaan weer verder, op naar het volgende struikelblok.

Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop