Skip to main content

Vraag JSN formulieren

  • PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7817 door PiscesMedia
Beantwoord door PiscesMedia in topic Re: JSN formulieren + PHP versie
Probleem is nog steeds niet opgelost maar heb het omzeild door de formulieren alsnog op een onderliggende pagina aan te maken. Jammer dat niemand hier de oplossing weet. Ik heb het bedrijf benaderd maar die willen inlog voor mijn site om in de backend te kijken. Heeft iemand hier ervaring? Kan ik dat vertrouwen?

Want ik heb nu een tweede probleem met alle formulieren, ze doen het niet meer. Je kan wel alle velden invullen en op versturen klikken maar op het scherm van de verzender gebeurt niks terwijl ik heb aangegeven dat na versturen de pagina naar een nadere pagina linkt of dat je een bedank berichtje krijgt.

Nu zag ik wel in de backend de volgende boodschap:
Uw PHP versie zal niet langer ondersteund worden vanaf Joomla! 3.3
Sinds versie 3.2.2
Vanaf Joomla! 3.3 wordt de PHP versie die deze website gebruikt niet langer ondersteund. Joomla! 3.3 vereist ten minste PHP versie 5.3.10 ten einde verbeterde veiligheidsmogelijkheden te kunnen blijven bieden voor de gebruikers.

Kan dit er mee te maken hebben?

Groetjes
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7825 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: JSN formulieren
Hoi,

Ik zie dat je een Pro versie van het component gebruikt. Dan heb je recht op ondersteuning, en dat willen ze je ook geven. Om specifieke problemen op te kunnen lossen, moeten ze er ook toegang toe krijgen. Dit doe je door ze de gegevens te verstrekken om dit te kunnen onderzoeken.

Maak voor de zekerheid van tevoren een goede backup en wijzig je wachtwoorden als het probleem opgelost is..


Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Onderwerp is gesloten.
  • PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7827 door PiscesMedia
Beantwoord door PiscesMedia in topic Re: JSN formulieren
Dank je wel Otto!

Hier kan ik wat mee.
Ik wacht even hun eerste reactie af en zal ze dan inderdaad toegang verlenen tot de site.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden
Gemaakt door Kunena