Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: jNews - melding

jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #1

• cb
  • cb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
ik gebruik de extensie 'jNews' om nieuwsbrieven aan te maken in de versie 3.2 van joomla. Ik publiceer via een menu-item de nieuwsbrieven op een pagina. Hiermee krijg ik een lijst met al de nieuwsbrieven. Bovenaan verschijnt er een venster waarmee ik kan aangeven hoeveel nieuwsbrieven op de pagina moeten verschijnen. Maar ik krijg daar telkens een tekst met de onderstaande gegevens op:
JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC
Daaronder verschijnt dan nog eens het venster waarmee ik nogmaals hetzelfde kan ingeven. Hoe kan ik die optie uitschakelen of die tekst verwijderen.
Al een wat aan het zoeken geweest, zou eventueel met de template te maken hebben, maar ik merk geen verschil met een andere template.
Discussie gesloten.

Re: jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Vermoedelijk is JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC een taalstring die nog niet vertaald is.
Zoek in de language > nl-NL eens naar het juiste taalbestand, waarschijnlijk deze nl-NL.com_jnews.ini naam, en plaats daar JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC="Zoeklimiet" in.
Als je er een ander woord van wil maken doe je dat natuurlijk.
Kan ook zijn dat je de taalbestanden in de map administrator moet hebben.

Succes.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #3

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
ja, ik dacht ook zoiets maar het vreemde is dat het bestand daaronder dan ook nog eens correct staat. Heb nu een totaal andere template gebruikt (van een andere ontwerper) en daar wordt alles correct weergegeven.
Maar ik test het alvast direct eens uit en ik laat je weten of het ok is.
Discussie gesloten.

Re: jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #4

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
neen, het werkt niet. Wel ondertussen iets anders van vertaling gevonden. Dus dat is ook al iets.
Maar mijn probleem heb ik nog niet kunnen oplossen. Trouwens in mijn map language zit er geen ini-bestand van jnews. Dan heb ik in andere mappen gekeken maar zou niet weten waar ik nog moet zoeken.
Discussie gesloten.

Re: jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #5

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 98
misschien bij administrator taal bestanden ik kom ieder geval iets tegen
bij /administrator/language/nl-NL maar of jou item daar tussen staat weet ik niet.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: jNews - melding 5 jaren 5 maanden geleden #6

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ja daar had ik ook al gekeken, en heb er iets anders in gewijzigd dat ik ook nodig had. Dat werkte, maar hetgeen ik nog wil veranderen vind ik niet.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.489 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop