Skip to main content

Vraag jNews - melding

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6769 door cb
jNews - melding werd gestart door cb
ik gebruik de extensie 'jNews' om nieuwsbrieven aan te maken in de versie 3.2 van joomla. Ik publiceer via een menu-item de nieuwsbrieven op een pagina. Hiermee krijg ik een lijst met al de nieuwsbrieven. Bovenaan verschijnt er een venster waarmee ik kan aangeven hoeveel nieuwsbrieven op de pagina moeten verschijnen. Maar ik krijg daar telkens een tekst met de onderstaande gegevens op:
JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC
Daaronder verschijnt dan nog eens het venster waarmee ik nogmaals hetzelfde kan ingeven. Hoe kan ik die optie uitschakelen of die tekst verwijderen.
Al een wat aan het zoeken geweest, zou eventueel met de template te maken hebben, maar ik merk geen verschil met een andere template.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6772 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: jNews - melding
Vermoedelijk is JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC een taalstring die nog niet vertaald is.
Zoek in de language > nl-NL eens naar het juiste taalbestand, waarschijnlijk deze nl-NL.com_jnews.ini naam, en plaats daar JFIELD_PLG_SEARCH_SEARCHLIMIT_DESC="Zoeklimiet" in.
Als je er een ander woord van wil maken doe je dat natuurlijk.
Kan ook zijn dat je de taalbestanden in de map administrator moet hebben.

Succes.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6773 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: jNews - melding
ja, ik dacht ook zoiets maar het vreemde is dat het bestand daaronder dan ook nog eens correct staat. Heb nu een totaal andere template gebruikt (van een andere ontwerper) en daar wordt alles correct weergegeven.
Maar ik test het alvast direct eens uit en ik laat je weten of het ok is.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6774 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: jNews - melding
neen, het werkt niet. Wel ondertussen iets anders van vertaling gevonden. Dus dat is ook al iets.
Maar mijn probleem heb ik nog niet kunnen oplossen. Trouwens in mijn map language zit er geen ini-bestand van jnews. Dan heb ik in andere mappen gekeken maar zou niet weten waar ik nog moet zoeken.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6776 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: jNews - melding
misschien bij administrator taal bestanden ik kom ieder geval iets tegen
bij /administrator/language/nl-NL maar of jou item daar tussen staat weet ik niet.

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6777 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: jNews - melding
Ja daar had ik ook al gekeken, en heb er iets anders in gewijzigd dat ik ook nodig had. Dat werkte, maar hetgeen ik nog wil veranderen vind ik niet.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden
Gemaakt door Kunena