Skip to main content

Vraag Upgrade pakket voor Joomla 3.1.1 naar 3.3.6 waar vindt ik dat?

  • Jewe
  • Jewe's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 5 maanden geleden #9710 door Jewe
Ik wil mijn website upgraden van Joomla 3.1.1(NL) naar 3.3.6 waar vindt ik het upgradepakket?
Ik kan alleen pakketten vinden (NL) van 3.3.x naar 3.3.6

Alvast dank voor elke reactie.
m.vr.gr. Jan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 5 maanden geleden #9711 door Leen
Hallo Jan,

Ja is ook beetje lastig maar als ik het goed heb moet je deze hebben
downloads.mijnjoomlaforum.nl/Updatepakke...-5-x-naar-3-3-6.html
even goed lezen (moet via extensie beheer geïnstalleerd worden) daar en vooral maak een back-up als je kan van te voren
want als ik goed onthouden heb  gaf versie 3.1.1 vroeger soms nog al wat bij werkingen.
Succes

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jewe
  • Jewe's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9807 door Jewe
Dit upgrade pakket werkt niet op mijn localhost. Bij installatie via extensiebeheer gebert er niets.
Uitgepakt en vanuit een map installeren geeft een foutmelding. Bovendien werkt de site daarna niet meer.
Ook installeren vanuit een map werkt niet. (Heb een backup dus kan experimenteren). Elders op internet zie ik dat je eerst moet updaten van 3.1.1 naar 3.2.7. Maar ik kan het updatebestand dat daarvoor nodig is nergens vinden.

m.vr.gr. Jan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9808 door Leen
Hallo Jan,
Alvast kleine mededeling de upgrade naar 3.2.7 zal mogelijk ook fout opleveren zoals bv wit scherm of meer maar als goed is komen we daar ook weer uit.
probeer wel alvast de foutmelding in administrator gedeelte op hoog te zetten zodat je later misschien kan zien waar de fout hangt.
denk dat je hier www.joomla.org/announcements/release-new...-released.html#3.2.7 die download kan vinden hij is van php versies afhankelijk vandaar dat hij niet te vinden is denk ik .als je daar op die 3.2.7 klikt kom je weer op deze link
github.com/joomla/joomla-cms/releases/tag/3.2.7
ik vind moeilijk te zien maar er staat tussen alles zo update pakket
verder als een maal zo ver is en je heb na update pugrade dat witte scherm kan je deze video eens bekijken
op een ander forum had iemand er flink baat bij

en wees ook op alert soms komen er onverklaarbaar htaccess ergen te staan waardoor je soms ook geen toegang tot site heb

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9809 door Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jewe
  • Jewe's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9831 door Jewe
Heb alle optie geprobeerd. Zelfs een update gevonden van 3.1.x naar 3.2.0 ook deze werkte niet. Het lijkt me dat het youtube filmpje niet hetzelfde probleem als het mijn oplost. Ik heb nu al vele uren aan dit probleem verspild en geef het op.
Het is wel heel raar dat er geen enkele update wil werken. Is Joomla 3.1.1 een slechte versie? Of zitten er fouten in?
De enige mogelijkheid lijkt me nu om lokaal Joomla 3.3.6 te installeren en de hele website artikel voor artikel over te zetten. Dat kost minder tijd dan oeverloos blijven experimenteren.

Groeten, Jan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden
Gemaakt door Kunena