Skip to main content

Vraag Joomla 3 niet ondersteund door mijn provider ?

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9859 door Leen
Goedemorgen terug
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe dat met shopfactory werkt doe je dat online of  staat er iets op je eigen pc ?.
En staat er al iets online waar we naar kunnen kijken dus als voorbeeld voor template die jou graag wilt behouden geef dan even een linkje
En is het de bedoeling dat je een webwinkel gaat maken met joomla of gewoon iets anders.
(sorry dat ik zo doorvraag maar anders krijg je misschien steeds verkeerde  oplossingen?

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Geralde
  • Geralde's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9860 door Geralde
Beantwoord door Geralde in topic Re: Joomla 3 niet ondersteund door mijn provider ?
Dank je wel voor je vragen, ze zijn terecht!
Die van de shopfactory staan idd op mijn pc en ja er staat al iets online en dat is met joomla gemaakt met de handleiding van 2.5. Alleen die vind ik verschrikkelijk. Ik heb een logo en met die zachte kleuren wil ik verder gaan bouwen. Ik ga eerst alleen mijn foto's online zetten en later zou er eventueel een webwinkel bij kunnen!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9861 door Leen
:) Ha ik ben even vrij geweest om mij ook eens voor die demo van shopfactory op mijn pc te zetten  en te kijken wat het is en hoe het werkt.(was nog aan proberen)
Maar wat ik begrijp is dat je het eerst moet kopen voor dat je hem ergens anders kan gebruiken dan bij hun

Als u ShopFactory aanschaft dan kunt u het shopadres veranderen of uw shop publiceren op een andere webserver, bijvoorbeeld van uw eigen hosting provider

Dus neem ik aan dat jij ook niks gekocht heb.
Maar als je een scherm afdruk van die template die je mooi vind maakt en hier post kunnen we misschien iets meer vinden
onder tussen kijk ik nog even hier op mijn pc of ik iets meer kan zien hoe dat van shopfacorty werkt en of daar wat van in joomla te gebruiken is
:offtopic_happy:
En ondertussen ben ik aan nadenken waar ik deze vraag naar toe moet
verplaatsen want ik begrijp dat de Joomla site zelf wel goed draait bij
Transip. :ontopic:

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #9862 door Leen
maar onder tussen vraag ik toch nog even door.
als je die shopfactory op je pc heb staan heb je dan ook nu een map bv
Documents\ShopFactory V10 Websites\Jousite\Runtime
Als je deze map op je pc heb staan en je kijkt et in zie je een htaccess bestandje en als je die hernoem naar htaccess.txt kan je op de index.html klikken en dan zou je  je gemaakte ding moeten kunnen zien werken op de pc.
dat hou ook in als je dus alles uit de map Runtime naar een desnnoods een subdomein(map)waar nou je joomla draai kopieer met een ftp programma zo dat ook online moeten kunnen werken)
(ps ben nu even poosje weg)

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden doorLeen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 4 maanden geleden #9866 door Arjan
Als ik het goed begrijp wil je een website die draait met Joomla en een template die gemaakt is voor ShopFactory.
Dat gaat dus niet werken want het zijn beide twee verschillende systemen om een website te laten zien.
Wat wel kan is de template van Shopfactory laten bouwen voor Joomla want het gaat er alleen maar om dat de juiste php code in de template geplaatst word. HTML en CSS blijft voor beide systemen hetzelfde.

En de php versie van je hoster/server heeft niets te maken met de werking van de template.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden
Gemaakt door Kunena