Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout)

update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #1

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Ik heb gisteren www.1stelijnamsterdam.nl geüpdate naar versie 3.4.1 maar nu zie ik net dat er wat foutjes in de site zitten. Zo zijn mijn bullets verdwenen en staat op sommige pagina's de tekst niet meer op de juiste plek.

Voorbeeld: http://www.1stelijnamsterdam.nl/index.php/thema-s/ros-wijkscan
Onderaan bij downloads horen bullets en bij de foto staat de info ineens niet meer volledig in beeld.

Dit staat bij mijn postinstallatie berichten:

.htaccess & web.config Update
Sinds versie 3.4.0

A change to the default .htaccess and web.config files was made in Joomla! 3.4 to disallow directory listings by default. Users are recommended to implement this change in their files. Please see this page for more information.

Aangezien ik dit niet 1-2-3 snap wil ik het probleem niet groter maken dan het nu is.
Wie kan mij helpen? Graag vandaag want er gaat straks een digitale nieuwsbrief uit.

Dank,
Carin
Discussie gesloten.

Re: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo Carin,
Je kan toch je oude .htaccess even hernoemen naar htaccess.oud
en dan de nieuwe htaccess.txt(die er nu  bij is gekomen denk ik)
hernoemen naar .htaccess en dan Schoon je cache van je site en je browser (pc) op.
En dan kijken of het beter wordt.(Maar maak zoals altijd wel eerst complete backup)zo niet kan je  toch gewoon weer terug draaien)
maar kijk ook bij Extensiebeheer: Update even opschonen en laten zoeken naar updates (misschien vind hij nog iets)
het zelfde geldt voor Extensiebeheer: Ontdekken
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #3

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Leen,

Dank voor je bericht. Ik heb helaas zelf nog geen tijd gehad om dit te doen en kom ook vandaag weer tijd te kort.
Ik zoek nu dus eigenlijk iemand die dit voor mij wil doen (uiteraard tegen betaling met factuur).
Iemand interesse? Stuur dan persoonlijk berichtje.

Kan eventueel ook een opdracht voor langere tijd opleveren om dit voor meerdere sites standaard te gaan doen.

NB: belangrijk is wel dat het probleem met deze site vandaag zsm wordt verholpen.
Nog een aanvulling ik zag op Firefox en Explorer 11 geen problemen wel op Explorer 10.
Andere browsers heb ik niet gecheckt.

Groet,
Carin
Discussie gesloten.

Re: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #4

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Stuur je ftp gegevens maar naar me op Carin.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #5

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Hallo Carin,

alles oké met je?  ;D

Wanneer je iemand zoekt die dingen voor je wilt doen tegen een vergoeding dan kun je hier een oproep doen.

Zo blijft het forum en ook dit probleem overzichtelijk  ;D

Groeten Ron  ;)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: update naar 3.4.1. geeft kleine fouten in de site (layout) 3 jaren 11 maanden geleden #6

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Andere pc heb ik IE 10 staan en daar zie ik de bullets onderaan bij downloads staan.

Is het dus opgelost?

Groeten Ron  ;D
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 1.345 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop