Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Frontend & Backend geblokkeerd na upgrade 2.5 naar 3.4

Frontend & Backend geblokkeerd na upgrade 2.5 naar 3.4 4 jaren 2 weken geleden #1

• Gerrit van Buuren
  • Gerrit van Buuren's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo goedemorgen,

Mijn eerste berichtje hier en gelijk een leuke.
Vanmorgen bezig geweest met omzetten van 2.5 naar 3.4. Alle niet compatibele plug-ins uitgeschakeld, vervolgens update gedaan via de ingebouwde update functie en voila alles werkte. Vervolgens een aantal nieuwe versies van de plugins en template geïnstalleerd, en alles werkte nog steeds OK. Totdat ik in de plugins ging kijken en zag dat de (naar ik meende) geüpdate plugin BigShot Analytics nog uit stond. Ik activeer deze, en BOEM error (HTTP- fout 500) en ik kan nergens meer bij. Blijkbaar niet geüpdate en nu een keiharde vastloper.

Fatal error: Class 'JParameter' not found in /var/www/vhosts/debrugspijkenisse.nl/httpdocs/main3x/plugins/system/bigshotgoogleanalytics/bigshotgoogleanalytics.php on line 24

Via FTP kan ik nog overal bij, maar geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen.

PS Backup heb ik niet. Dit was al een gekloonde site van de huidige die nog gewoon draait en leek me niet nodig (ahumm....stom).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Gerrit van Buuren.

Re: Frontend & Backend geblokkeerd na upgrade 2.5 naar 3.4 4 jaren 2 weken geleden #2

• Gerrit van Buuren
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Via een andere weg inmiddels een oplossing gevonden.

Via PHPMyAdmin de extensie uitgeschakeld. Zie ook toivo.talikka.com/joomla-3/joomla-3-1-5

Re: Frontend & Backend geblokkeerd na upgrade 2.5 naar 3.4 4 jaren 2 weken geleden #3

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 98
Hallo Gerrit,
Allereerst Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum..
Nu heb ik geen BigShot Analytics  ervaring maar is dat van google of heb je desnoods een linkje waar je die heb opgehaald.
Maar je zegt kan over nog bij dus ook bij phpmyadmin als goed is
als je daar de juiste database open en dan bij xxxxx_extensions
kijkt of je bigshot analytics kan vinden .
dan links daar het vakje aanvinken op wijzig klikken en bij enabled een 0 (nul) zetten en dan naar beneden scrollen en start drukken
(mijn plaatjes zijn alleen voorbeeld)
ps
(zie eventueel eerst dit voorbeeld filmpje van een andere wijziging
in phpmyadmin.maar pasop bij 2e handeling zat ik even fout dus die niet doen de derde was wel goed dus kijk filmpje even geheel af)
en ik zelf heb iets teveel geselecteerd die jview hoort er niet bij
https://youtu.be/TNV1cYuFfdg
mocht het meet een browser niet lukken probeer dan eens andere browser.
:) En jawel ik was te traag merk dat je inmiddels zelf heb opgelost
maar bij deze dan toch mijn poging.
en als het echt is opgelost mag je de topic dmv de oplosknop onderaan  bij je eerste bericht  op opgelost zetten
M.v.g Leen

Re: Frontend & Backend geblokkeerd na upgrade 2.5 naar 3.4 4 jaren 2 weken geleden #4

• Gerrit van Buuren
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,

Zoals je in mijn vorige mail hebt kunnen lezen, is het probleem opgelost op de manier die jij ook al aangeeft.
De BigShotGoogle Analytics kun je vinden op http://www.thinkbigshot.com/joomla-extensions/51-big-blog/technical/467-bigshot-google-analytics-plugin-for-joomla-1-5-1-6-and-now-1-7 .
Hiermee kun je eenvoudig je site bezoek monitoren via Google Analytics.

Bedankt.
Gerrit

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.524 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop