Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren

Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #1

• anjatjuuhh
  • anjatjuuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Heb een nieuw www.pureforpose.nl adres aangevragen omdat ik het niet fijn vond dat mijn site onder mijn andere site viel. Nu ervaar ik wat problemen met het kopieeren en online krijgen van de site op het nieuwe host. Hoe kan ik dit oplossen? Heel graag wat advies hiervoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 106
Hallo anjatjuuhh,

Nu ga ik er van uit dat je weet hoe je bij de nieuwe hoster zo te zien is dat deze eventueel je nieuw Joomla map / site kan (aan) maken e en eventueel via een ftp programma kan uploaden .
Verder zou ik dan proberen om van je oude site die je daar heen wil transporten een akeeba backup te maken en dan deze naar je pc downloaden zoals zo beetje hier klik hier voor voorbeeld wordt uit gelegd(lokaal of online de procedure is eigenlijk dan het zelfde.En dan kan je op deze klik hier voor akeeba backup voorbeeld terug zetten met behulp kickstart
bekijk anders deze uitleg eerst een van te voren om te zien of het een beetje duidelijk is
M.v.g Leen

Laast bewerkt: door Leen.

Re: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #3

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Als ik op de website kijk zie ik een, Joomla, website dus ik ga er van uit dat het gelukt is met de aanwijzingen van Leen.

P.S. Ben nog even verder aan het kijken geweest op je website en ik zag de foto's heel langzaam inladen. Dat is ook niet raar want ik zie op mijn scherm een afbeelding van 700 x 1056 pixels die in werkelijkheid 2014 x 3039 pixels is en 2,74 mB weegt. Als ik hem verklein naar de juiste afmetingen dan weegt hij nog maar 73 kB en dat scheelt weer een hoop downloaden. Dit is zeker van belang voor de mobiele bezoekers.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Laast bewerkt: door Arjan.

Re: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #4

• anjatjuuhh
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Nou ik heb het gewoon even opnieuw gemaakt de website want snapte er niet veel van haha. Maar met die afbeeldingen. Is er niet een programma dat ik beter kan gebruiken voor de fotos? Had wel even gekeken maar er stonden er best veel namelijk

Re: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #5

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 106
Was er al beetje bang voor dat het niet zo duidelijk was maar blijkbaar
heb je een redelijk snelheid van opnieuw opbouwen .
je zou dit eens kunnen bekijken of het wat is het werkt dus alleen als je via de mediabeheer van joomla zelf de foto upload doe je het via een ftp programma dan zal je iets anders op je pc moeten zetten die van te voren de foto's verkleint
Maar misschien heeft @arjan of iemand nog betere tip
M.v.g Leen

Re: Met nieuwe hostadres problemen met website te kopieeren 3 jaren 11 maanden geleden #6

• anjatjuuhh
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
ja klopt ongeveer 2 uurtjes overgedaan dus dat viel mee. maar ga even dat filmpje bekijken dank je. was trouwens laatst goeie tip hoe ik de site online moest krijgen met dat herschrijving uit te zetten want dat was gister weer nodig. handig om het ook zelf te weten

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop