Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Update naar 3.4 ging niet goed

Update naar 3.4 ging niet goed 3 jaren 8 maanden geleden #1

• munniksma
  • munniksma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Bij het updaten van versie 2.5 naar 3.4 liep iets fout. Ik kan nu niet meer in het front end.
Melding:
Bij openen van de site
Notice: Undefined property: LoginController::$input in /home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/administrator/components/com_login/controller.php on line 36

Fatal error: Call to a member function set() on a non-object in /home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/administrator/components/com_login/controller.php on line 36

Het backend geeft deze melding:

Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/modules/mod_showplus/mod_showplus.php on line 45

Warning: require_once(/home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/modules/mod_showplusDShelper.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in/home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/modules/mod_showplus/mod_showplus.php on line 45

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/modules/mod_showplusDShelper.php' (include_path='.:/opt/alt/php53/usr/share/pear:/opt/alt/php53/usr/share/php') in/home/annekegenl/domains/annekegebert.nl/public_html/modules/mod_showplus/mod_showplus.php on line 45
Daarvoor liep alles prima.
Ik heb de update vanuit Extensiebeheer uitgevoerd met een ZIP pakket.
Ik heb een backup van de vorige versie.
Wie kan mij helpen om dit te herstellen?
HELP!

Edit Ron: Heb de fout code even tussen code tags gezet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door munniksma.

Re: Update naar 3.4 ging niet goed 3 jaren 8 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Hallo Munniksma,
Allereerst maar Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum.
als je nergens meer ik kan komen kan je proberen om met behulp van je phpmyadmin naar je database te gaan en dan bij extensions de module mod_showplus uit te zettenĀ  door dus bij de juiste module op wijzig te klikken en dan bij enabled ipv 1 en 0 te zetten en te bewaren(opslaan)
M.v.g Leen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop