Skip to main content

Vraag 3.4.8 Als administrator bladeren in menu werkt niet

  • hemelv
  • hemelv's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
8 jaren 3 weken geleden #13991 door hemelv
Wij hebben voor onze website Joomla geupgrade (van 2.5.28 naar 3.4.8). Na de upgrade kunnen we als administrator niet meer bladeren door de menu items. Als we op de knop Volgende drukken dan komen we terug op de eerste pagina met de menu items en ook als we het aantal verhogen van 20 naar Alle of 100 dan blijven we op de eerste pagina met 20 menu items terugkomen. Het aantal staat dan ook weer op 20. Er bestaan iets meer dan 50 menu items in ons hoofdmenu.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt voor de tijd en moeite.

Groet,
Vincent Hemel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 3 weken geleden #13992 door Ron
Hallo Vincent,

Namens het gehele team heet ik je van harte welkom op MijnJoomlaForum.

Welke template gebruik je voor je backend? als test kun je eens een andere template gebruiken en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.

Daarnaast je cache van je site en browser opschonen dat kan ook helpen!

Succes ermee en veel plezier hier op het forum.

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hemelv
  • hemelv's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
8 jaren 3 weken geleden - 8 jaren 3 weken geleden #13993 door hemelv
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie. Dat ik dit in het template moest zoeken had ik nooit verwacht. Maar wat bleek toen ik ging controleren welk template we gebruiken. Er waren 2 templates (isis en hathor) standaard voor het beheer gedeelte (zie bijgaande screen dump). Zodra ik dat herstel (alleen hathor of alleen isis standaard) werkt alles goed.
Ik moet wel eerst een ander template kiezen (niet hathor) en die standaard maken. Daarna weer terug naar Hathor en alles blijft werken.

Veel dank voor je hulp.

Groet,
Vincent
Laatst bewerkt 8 jaren 3 weken geleden doorhemelv.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 3 weken geleden #13994 door Ron
Hallo Vincent,

tijdje geleden had ik dit probleempje ook en was even zoeken maar op gegeven kwam ik achter deze oplossing. Soms kan het zo simpel zijn en je verwacht het niet  ;)

Maar het is opgelost en daar gaat het om hier op het forum.

Wanneer je weer een probleem hebt kun je hier terecht.

Als je wilt mag je dit topic als opgelost markeren door de button Topic Opgelost aan te klikken onder aan dit topic.

Veel plezier hier.

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden
Gemaakt door Kunena