Skip to main content

Vraag Oude afbeeldingen en berichten zichtbaar maken in Phoca Gallery en Guestbook

  • henkvdbeukel
  • henkvdbeukel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #14480 door henkvdbeukel
Al enige tijd ben ik bezig om voor mijn huidige joomla2.5 familie website www.olyphant.nl/Familydesk een joomla3 opvolger op te bouwen in www.olyphant.nl/Familydesk2 .
In het eindstadium stuit ik echter op het probleem, dat ik mijn oude foto albums van Phoca Gallery en berichten van Phoca Guestbook niet zichtbaar kan maken op mijn nieuwe site.
Het afbeeldingen en berichten materiaal staat er wel al op in de betreffende categorieën als ik de beide Controlepanelen kijk onder Componenten.
Bij het aanmaken van de benodigde menu-items zijn de te selecteren specifieke Phoca menu-item typen voor Phoca Gallery en Phoca Guestbook echter niet zichtbaar.
In de ingekorte bijlage (met meer screenshots bleek hij te groot, maar de uitgebreidere versie kan ik afzonderlijk toemailen als ik een mailadres krijg Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) heb ik mijn bevindingen weergegeven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen deze problemen op te lossen, zodat ik niet genoodzaakt ben om deze functies helemaal opnieuw op te bouwen met andere joomla extensies.
Bij voorbaat dank, Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 8 maanden geleden #14481 door Arjan

In het eindstadium stuit ik echter op het probleem, dat ik mijn oude foto albums van Phoca Gallery en berichten van Phoca Guestbook niet zichtbaar kan maken op mijn nieuwe site.

Heb je het component Phoca ook geupdate ?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • henkvdbeukel
  • henkvdbeukel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #14482 door henkvdbeukel
Dank voor je snelle reactie Arjan.
Het ziet er naar uit, dat ik bij het zoeken naar de specifieke Phoca menu-item types had moeten scrollen en dan de gezochte types wel had kunnen vinden.
Ik kan inmiddels weer verder met completeren van de verschillende sub-menu's en waarschijnlijk nog wat fine tunen van instellingen.

Dan moet ik nu ergens aangeven, dat het opgelost is. Ik hoop dat ik dat goed deed in het veld 'Berichticoon'.

Mvrgr, Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #14484 door Otto
Hallo Henk,

Namens MijnJoomlaForum heet ik je van harte welkom.

Ik heb je topic naar het juiste forum verplaatst.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 8 maanden geleden #14501 door Ron

Dan moet ik nu ergens aangeven, dat het opgelost is. Ik hoop dat ik dat goed deed in het veld 'Berichticoon'.


Hallo Henk,

je hebt juist gehandeld hij staat nu als opgelost bedankt daar voor  ;)

Veel plezier hier verder op het forum.

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden
Gemaakt door Kunena