Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #19

• njphgzd
  • njphgzd's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,

Dank je voor je reactie.

Ik heb geen betaalde extensies geïnstalleerd.
Wat betreft je tweede opmerking het volgende.
Ik ga voor alle vier foutmeldingen de betreffende extensie verwijderen en de nieuwste versie installeren.
Voor alle duidelijkheid: ik krijg alleen de waarschuwing als er voor bestaande extensies nieuwe updates zijn.
Deze waarschuwing verschijnt niet bij Extensies > beheren > Updatesites.
Ik heb vandaag geen tijd om deze handelingen uit te voeren, maar ga morgen aan de gang.
Dan neem ik weer contact met je op.

Mvg., Nico
Discussie gesloten.

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #20

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 27
staan je log en temp paden wel goed? Alle mappen schrijfbaar?

Als je het bovenstaande gedaan hebt (advies Leen) en het helpt nog niet dan heb ik nog een voorstel wat even tijd kost, maar dat zou moeten werken.

Los de problemen op zoals je bij een hack zou doen.:

Zorg ervoor dat je van het moment dat je aan de slag gaat een actuele back-up hebt van zowel je database als de files!!! het kan fout gaan, maar dan heb je wat achter de hand. Straks herb je iig de sql file weer nodig.

Download al je afbeeldingen en de configuratie.php naar je pc
download apart de complete template file naar je pc
Maak de server omgeving van je domein schoon...alsof je nooit daar wat geïnstalleerd had
Doe dan een schone Joomla installatie met een nieuwe database
Installeer alle extenties
installeer je template schoon
Upload al je afbeeldingen
upload je configuratie php
upload je template files
importeer jouw oude sql file in je nieuwe database

Als dat niet werk geef ik het op en dan vermoed ik dat er ergens bij host iets niet goed zit.

Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laast bewerkt: door Renata.
Discussie gesloten.

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #21

• njphgzd
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Renate,

Dank voor je reactie.
Of al mijn log en temp paden goed staan, weet ik niet. Ik weet niet welke het zijn en aan welke voorwaarden ze moeten voldoen.
Tevens ga ervan uit dat alle mappen beschrijfbaar zijn. Ik heb dat bij mijn weten nooit geblokkeerd.

Je voorstel voor een volledige nieuwe schone installatie zou het probleem definitief kunnen oplossen, alleen vind ik dat een lastige operatie waar ik onzeker over ben.
Ik heb dit tot nu toe een keer eerder uitgevoerd toen Joomla 2.5 omgezet moest worden naar Joomla 3.3.
In een uitgebreid stappenplan stond toen heel precies vermeld welke handelingen ik moest uitvoeren.

In stilte hoop ik dat ik dit niet hoef te doen en er een andere oplossing is.

Mvg,. Nico
Discussie gesloten.

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #22

• njphgzd
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,

Inmiddels heb ik de vier extensies die updatewaarschuwingen veroorzaakten verwijderd en de nieuwste versies geïnstalleerd.
Gelukkig kreeg ik gisteren een melding dat er nieuwe updates voor extensies beschikbaar waren die konden worden geupdate.
Jammer was dat de handelingen die ik tot nu toe had verricht om de waarschuwing dat enkele updatepaden van extensies niet bereikt konden worden weer in beeld verscheen. Zie bijlage.
Omdat ik over het uitvoeren van het advies van Renate te onzeker ben, vraag ik me af of er nog andere opties zijn voor dit probleem.
Ik kan altijd bij deze foutmelding naar de nieuwste versies van deze extensies zoeken en deze installeren.

Mvg., Nico
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #23

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 136
Hallo Nico,

Ik kan altijd bij deze foutmelding naar de nieuwste versies van deze extensies zoeken en deze installeren.

ik denk dat dat ook het gemakkelijkst is vooral omdat je blijkbaar toch wel extensie opdate's meldingen krijgt
dus als hij dan niet via normaal update wil installeren dan gewoon meest recente ophalen en handmatig doen.
Ik zelf doet dat bij sommige site hier lokaal ook op die manier als het anders niet lukt.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Waarschuwing: Kan updatesite niet openen 1 jaar 9 maanden geleden #24

• njphgzd
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,

Dank voor je bemoedigend antwoord.
Ik neem genoegen met deze oplossing en ben iedereen dankbaar voor zijn/haar bijdrage aan dit probleem.

Hartelijke groet,
Nico
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop