- Ontvangen bedankjes 205
Vraag back end deels niet meer bereikbaar
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
3 jaren 2 maanden geleden #18094
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic back end deels niet meer bereikbaar
Ik heb lokaal hier op testjes gedaan om een bestaande joomla 3.10.3 site te Upgrade naar Joomla 4
en daarna net zoals Roy beschreef terug naar Joomla 3.10.3 krijg inderdaad zelfde waarschuwingen en
wat ik ook probeerd krijg werking administrator zijde niet meer goed.
Dus denk toch dat een Recente hoster back-up terug te laten zetten nodig zal zijn .
en daarna net zoals Roy beschreef terug naar Joomla 3.10.3 krijg inderdaad zelfde waarschuwingen en
wat ik ook probeerd krijg werking administrator zijde niet meer goed.
Dus denk toch dat een Recente hoster back-up terug te laten zetten nodig zal zijn .
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
3 jaren 2 maanden geleden #18096
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic back end deels niet meer bereikbaar
Hoi,
ik heb Roy geholpen en een downgrade is echt niet mogelijk ben ik achter gekomen.
Zijn hosting Hostnet maakt geen automatisch back-ups dit moet je zelf handmatig doen dus helaas is er geen back-up.
In testomgeving heb ik een oudere site van 2018 van hem nog wel kon herstellen, maar het is nu aan hem/hun wat ze ermee gaan doen.
Groeten Ron
ik heb Roy geholpen en een downgrade is echt niet mogelijk ben ik achter gekomen.
Zijn hosting Hostnet maakt geen automatisch back-ups dit moet je zelf handmatig doen dus helaas is er geen back-up.
In testomgeving heb ik een oudere site van 2018 van hem nog wel kon herstellen, maar het is nu aan hem/hun wat ze ermee gaan doen.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Leen
Onderwerp is gesloten.
- Roy Veenhuizen
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Gebruiker maar geen kenner
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
3 jaren 2 maanden geleden #18099
door Roy Veenhuizen
Beantwoord door Roy Veenhuizen in topic back end deels niet meer bereikbaar
Beste forumleden maar in het bijzonder Ron die op de achtergrond veel heeft gedaan om me te helpen. Aangezien het downgraden niet lukte en en ik ook geen actuele back-up had (stom stom stom) heb ik zoveel mogelijk van de content eruit gehaald als mogelijk en opnieuw gestart.
Nieuwe database, joomla installatie en de site tijdelijk minimalistisch opbouwen. Nog wel Joomla 3 omdat de collega's extern een site willen laten ontwerpen die bij het bedrijf past waarvan we dan zelf het contentbeheer gaan doen.
Dank allen en tot later (heb nog een website van het bedrijf van mijn vrouw op Joomla lopen en kan vast nog wel een keer hulp nodig hebben)
Nieuwe database, joomla installatie en de site tijdelijk minimalistisch opbouwen. Nog wel Joomla 3 omdat de collega's extern een site willen laten ontwerpen die bij het bedrijf past waarvan we dan zelf het contentbeheer gaan doen.
Dank allen en tot later (heb nog een website van het bedrijf van mijn vrouw op Joomla lopen en kan vast nog wel een keer hulp nodig hebben)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ron, Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden