Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Installatie joomla 3 Hulp gezocht

Installatie joomla 3 Hulp gezocht 5 jaren 7 maanden geleden #1

• lnpweb
  • lnpweb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo mede forum bezoekers. wie oh wie kan mij eens helpen om een begin te krijgen met joomla. al 50 keer geïnstalleerd maar blijkbaar doe ik ergens iets niet goed want at ik ook krijg ik kom nergens verder dan fout meldingen en vreemde pagina's waar ik de ballen van snap. Ongetwijfelt zitten hier college bouwers die mij eens een stap in de goede richting willen helpen eventueel via skype

Edit Renata ik heb de titel van deze topic wat aangepast daar je vorige titel erg weinig info gaf over je vraag.
Laast bewerkt: door lnpweb.
Discussie gesloten.

Re: HULP gezocht 5 jaren 7 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Hallo lnpweb.
Geef eens iets meer info waar je tegen aan loop.
Doe je joomla via een hosting of lokaal op je pc .?
Welke soort fout meldingen krijg je dan .
etc.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: HULP gezocht 5 jaren 7 maanden geleden #3

• lnpweb
  • lnpweb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo leen

webhoster heeft Cpanel daar mee 3.1.1. geïnstalleerd. krijg vervolgens een getting started en kom vervolgens verder nergens aan uit omdat alles engels is. Ben een complete leek op gebied van joomla maar wil het graag onder de knie krijgen. www.kim-raeijmaeckers.nl/joomla
Discussie gesloten.

Re: HULP gezocht 5 jaren 7 maanden geleden #4

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Beste inpweb

Allereerst van harte welkom op ons forum!

We hebben een handleiding gemaakt om een joomla website te installeren. Dit gaat om de versie 2.5, maar joomla 3.x gaat nagenoeg op dezelfde wijze.

http://help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Joomla-2.5.x/installatie-handleiding-joomla.html

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.

Re: Installatie joomla 3 Hulp gezocht 5 jaren 7 maanden geleden #5

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
@Renata

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

hi dat probleem was al redelijk snel opgelost.Hij bedoelde trouwens meer zo beetje een soort handboek voor hoe artikels/categorie positie etc je ken dat wel maar ook dat is al redelijk opgelost hij weet dat google wonderen doet  :)
Hij was ook al paar daagjes goed op dreef en ik wou hem net advies geven dat hij nu een backup moest gaan maken ingeval dat.
Die dag reageerde zijn hostings bedrijfje op zijn eerder verzoek waarom zijn joomla in een map was gezet en engels was. Door zonder een berichtje de boel zo genaamd te herstellen door zijn map te wissen en de engelstalige versie in zijn root te knallen .)
:offtopic_angry:
Dus hij en ook ik waren erg blij hier mee  :( >:(
:ontopic:
Maar na beetje stoom afgeblazen te hebben is hij weer opnieuw gestart en het lijkt nu wel weer ergens op de rest groeid vanzelf.
@inpweb
Denk dat je hier vergeten bent om deze topic als opgelost of zo aan te merken
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop