Skip to main content

Vraag Via Menu item categorie weergave

  • FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #7667 door FranklinVdp
Via Menu item categorie weergave werd gestart door FranklinVdp
Leen, bedankt voor het kundige antwoord.  Hiermee is alvast het lijntje "Er zijn geen artikelen in deze categorie..." uit de wereld geholpen.
Alleen krijg ik wanneer ik op het menu item klik enkel de menu titel te zien.  Vb. "De Club", zonder dat de onderliggende categorieën ("Over K. FC Aalbeke Sport", "Organisatie" & "Ledeninformatie") worden weergegeven.
Vermoedelijk heeft dit te maken met het feit dat ik voorgenoemde "categorieën" enkel als sub-menu's heb aangemaakt  in "Menu items".  Daaronder heb ik dan de verschillende artikels aangebracht.
Voor ik hierin echter wijzigingen aanbreng, wil ik dit eerst bij jullie nagaan of mijn gedachtengang klopt.

Concreet wil ik graag volgende boomstructuur bekomen in de main body van de site:
De Club
    * Over K. FC Aalbeke Sport --> zichtbaar in main body na klikken op "De Club"
              ° Historiek --> zichtbaar in main body na klikken op "Over K. FC Aalbeke Sport"
              ° Clubinfo --> zichtbaar in main body na klikken op "Over K. FC Aalbeke Sport"
              ° Terrein --> zichtbaar in main body na klikken op "Over K. FC Aalbeke Sport"
    * Organisatie --> zichtbaar in main body na klikken op "De Club"
              ° Bestuur  --> zichtbaar in main body na klikken op "Organisatie"
              ° Jeugdbestuur --> zichtbaar in main body na klikken op "Organisatie"
              ° Terrein & Materiaalverantwoordelijken  --> zichtbaar in main body na klikken op "Organisatie"
              ° Kantine  --> zichtbaar in main body na klikken op "Organisatie"
    * Ledeninformatie  --> zichtbaar in main body na klikken op "De Club"
              ° Clubrichtlijnen  --> zichtbaar in main body na klikken op "Ledeninformatie"
              ° Wat bij een ongeval  --> zichtbaar in main body na klikken op "Ledeninformatie"

Nu is het zo dat wanneer ik vb. "Over K. FC Aalbeke Sport" alle artikelen (lijst) weergegeven worden die onder de categorie "De Club" vallen.  Ik wil dus enkel de titels weergeven zien per "categorie" zoals hierboven weergegeven.
Bijkomend "ongemak" wanneer die lijst van artikelen in de main body wordt weergegeven, slaat de caroussel module "tilt": de sponsorlogo's worden keigroot weergegeven en roteren niet meer zoals de bedoeling is.

Hopelijk is mijn probleemschetsing én de uitwerking die ik voor ogen heb, voldoende duidelijk.
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorFranklinVdp.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7697 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Via Menu item categorie weergave
Hallo  FranklinVdp,
Zoals je gemerkt zal hebben is je topic gesplitst en voor het antwoord  op deze vraag  heb ik een filmpje gemaakt

:offtopic_happy:
(is om te zien of je dit ongeveer bedoeld met je vraag. hij is beetje lang omdat ook ik soms even moest zoeken welke functies wel of niet werken  en ook het regelmatig wissen van cache is geen overbodige luxe in joomla 3.2.2 om het goede resultaat te bekijken)
:ontopic:
Laat maar eens horen of dit je op juiste pad brengt.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #7727 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Via Menu item categorie weergave
Hallo  FranklinVdp,

Weet niet of je  al gekeken heb naar eerste filmpje  maar mogelijk dat Tweede Filmpje meer is wat je bedoel


M.v.g Leen
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden doorLeen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7738 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Via Menu item categorie weergave
Naar aanleiding van een gestuurde pm dit terug gekregen

Hoi Leen,
Fantastisch werk
Op het eerste zicht lijkt dit idd wat ik wil.  Heb de voorbije dagen wat minder tijd gehad.
Mijn template is idd een aangekochte versie.  Als daar het probleem mocht zitten, dan mogen ze een mail verwachten bij Bonesthemes  :P

Dus wachten we rustig af of het je lukt en anders horen we het hier wel weer
succes.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7741 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Via Menu item categorie weergave
Hallo  FranklinVdp,
Nog wat dingen die me opvallen op je site.
:offtopic_happy:
Jou website breedte is voor mij erg groot op moment dat ik een favorieten balk aan de zijkant van mijn brouwers heb staan zie ik de Taal vlaggetjes niet meer die schuiven ergens achter
Ook kan het vreemde  verschijnsel met vitabook komen dat volgens hun site de Franse vertaling nog net niet 100 % is
www.transifex.com/projects/p/VitaBook-JoomVita/
ook als ik gastenboek bericht wil maken komt er bij jou recht de knop leave message vreemd dat deze ook weer in Engels is (testje bij mijzelf is netjes in nederlands Nieuw Bericht)
Ik neem aan dat je de laatste versie had gedownload
joomvita.com/vitabook/downloads
dus kan zijn dit ook ergens in template (kom dit vaker tegen bij virtuemart en gekochte template maar is van mijn kan een gokje)
En mogelijk heb je op sommige menu pagina's iets te veel modules posities op de zelfde positie gezet zodat je website wel heel erg lang naar beneden gaat dus ver moet scrollen mogelijk geef dit ook de vertekening als ik een favorietbalk in mijn browser gebruikt(dus schuift de boel over elkaar heen)
:ontopic:
Hopelijk kan je een beetje wijs uit mijn verhaal weet niet precies hoe ik het anders moet omschrijven.
Maar misschien dat dit je op ideeën brengt en iets voorzichtig kan uit testen.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10 jaren 1 maand geleden #7751 door FranklinVdp
Beantwoord door FranklinVdp in topic Re: Via Menu item categorie weergave
Leen,

't Is idd een raar verschijnsel met Vitabook.  Ik kan het nu zelf ook verkeerd voorhebben maar ik meen me te herinneren dat het initieel wél allemaal netjes stond (ook NL-vertaling).  Intussen heb ik niks gewijzigd aan deze module.  't Is idd bizar dat het bij Frans wel correct vertaald staat, layout is echter zelfde probleem.

Trouwens, het was je misschien al opgevallen, hetzelfde probleem heb ik met Icagenda.  De agenda module die links staat.
Wanneer er op de menu balk "Agenda" wordt geklikt dan krijg je een weergave van alle activiteiten en gebeurd net hetzelfde als bij Vitabook: modules vliegen plots op plaatsen waar ze niet horen en werken niet meer.
Daarenboven is het enorm irritant dat afgelopen gebeurtenissen niet verwijderd worden uit het agenda overzicht, hoewel dit wel degelijk aangevinkt is in de instellingen.  Ook blijkt het noodzakelijk te zijn om een menu item "Agenda" aan te maken anders functioneert de module links niet (stemt me ook niet 100% gelukkig).
Toevallig geen ervaring met deze module?  Of betere suggesties?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden
Gemaakt door Kunena