Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Foute weergave menuonderdelen

Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #1

• FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Onze site ( www.kfcaalbekesport.be ) is navigeerbaar via een drop down menu én via het hoofdscherm.
In het 2de geval verloopt de navigatie bij het aanklikken van het menuitem.  In het hoofdscherm worden dan de categorieën weergegeven en op die manier kan verder dieper op de site genavigeerd worden.

Via het drop down verloopt alles perfect maar op de andere manier zit ik met een klein (en ongetwijfeld voor de hand liggend) probleem.
Ik heb de extensie Joomball toegevoegd om op automatische wijze de speelkalender en het klassement voor dit seizoen per ploeg te kunnen weergeven.
Wanneer ik nu via de categorieën navigeer wordt ik bij het aanklikken van "Wedstrijdkalender" of "Klassement" doorverwezen naar een leeg artikel met de titel van de ploeg.  Vorig seizoen had ik idd voor iedere ploeg een aritkel gemaakt voor kalender en klassement en deze manueel aangemaakt met een tabel.
Nu zou ik uiteraard willen dat bij het aanklikken van deze subcategorieën ook degelijk de "Joomball kalender/klassement" van de desbetreffende ploeg wordt weergegeven (zoals via drop down het geval is).
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Hoi FranklinVdp,

Dit is een gekochte extensie denk ik zo
en op internet niet echt fijne uitleg te vinden
maar is het niet zo dat als je een nieuw menu item maakt of aan past dat je dan kan kiezen .
bv dus bij Menu-itemtype en dan selecteren staat daar niks bij van die Joomball waar meerdere keuze voor komen? dus zoals bij plaatje bv virtuemart heel veel keuze staan ?

M.v.g Leen

Re: Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #3

• FranklinVdp
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Is idd gekochte versie waarvoor ik de vertaling voor mijn rekening genomen heb.  De ontwerper moet wel nog een aantal zaken aanpassen (nog niet alles is correct vertaald), voor de rest werkt deze module voortreffelijk.
Het probleem zit het niet op menu niveau (drop down), daar wordt het menu zoals je hioerboven aangaf netjes aangemaakt.
Het probleem zit hem op het niveau van het aanklikken van de categorieën van een menu.
Als ik nu vb. op 4 Prov.C, wordt in de main body volgende weergegeven: 4Prov.c | Subcategorieën | Seizoen 2014-2015.
Als ik vervolgens op "Seizoen 2014-2015" klik, krijg ik een overzicht van de subcategorieën zoals die ook in het drop down menu terug te vinden zijn.  Als ik nu uiteindelijk op "Wedstrijdkalender" klik, krijg ik niet de kalender zoals ik die netjes via de drop down wel krijg - maar wel een leeg artikel met de titel "Wedstrijdkalender".  Dit artikel had ik destijds aangemaakt omdat ik vorig seizoen de kalender manueel gemaakt had in een tabel.

Wat ik nu dus wil is dat wanneer er via de main body op "Wedstrijdkalender" (of "Klassement") geklikt wordt ook effectief de wedstrijdkalender opent zoals in het drop down menu.

Misschien wat omslachtig uitgelegd maar hopelijk komt dit duidelijk genoeg over.

Re: Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
;) ja je uitleg is goed hoor het is alleen dus lastig dat ik  het niet lokaal kan uitproberen er is nergens een gratis versie of tijdelijk demo versie van jammer genoeg.
maar misschien zijn er nog ergens mensen die het programma ook gebruiken alleen het is vrij rustig op het forum. ;D
M.v.g Leen

Re: Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #5

• FranklinVdp
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Zou het verlof zijn misschien  ;D

Desnoods kan ik je de module doormailen.  Als "vertaler" heb is de module gekregen van onze brave Spaanse vriend.
Ondertussen steek ik ook al eens m'n licht op bij hem.

Re: Foute weergave menuonderdelen 5 jaren 1 week geleden #6

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator

Zou het verlof zijn misschien  ;D

ja kan hier heet dat gewoon vakantie dacht ik .
maar ik heb je een Pm  gestuurd met email adresje
:)
M.v.g Leen

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop