Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: error en blanco front end

error en blanco front end 4 jaren 9 maanden geleden #1

• cb
  • cb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
kan er mij iemand helpen met deze foutmelding in mijn logs, wat moet ik daarmee doen. De webpagina is niet meer beschikbaar ondertussen - dus zal daar wel iets mee te maken hebben veronderstel ik.
[Sat Nov 29 06:17:52 2014] [error] PHP Fatal error:  Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 1724384 bytes) in /home/cursist49/domains/public_html/libraries/joomla/document/document.php on line 598

Heb dat document.php bestand al bekeken en op line 598 in commentaar gezet, maar ja dat was het niet want toen kon ik ook al niet meer op de backend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: error en blanco front end 4 jaren 9 maanden geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Hallo Cb,

zet in je .htaccess file onderstaande regel niet alle hosting bedrijven ondersteunen dit.
php_value memory_limit 32M
En anders neem eens kijkje op onderstaande link misschien heb je daar wat aan.
http://www.inmotionhosting.com/support/website/php-troubleshooting/allowed-memory-size-exausted

Succes ermee.

Groeten Ron  ;)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Re: error en blanco front end 4 jaren 9 maanden geleden #3

• eric
  • eric's Profielfoto
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo cb,

Als ik het zo zie staat je memory al ingesteld op 128MB, dat zou voor de meeste sites voldoende moeten zijn.
Heb je soms je caching (Systeem -> Algemene instellingen en dan de tab Systeem -> Cache-instellingen) ingesteld op "Progressief"? Zo ja, verander dat eens naar "Conservatief" en kies dan voor Systeem -> Wis cache. Alles selecteren en verwijderen. Dan kijken of je site weer is te benaderen.

m.vr.gr.,
Eric
InSiteVision webpublishing maakt de website die past bij uw wensen!
KvK: 56137613

Re: error en blanco front end 4 jaren 9 maanden geleden #4

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Hallo Cb,

zet in je .htaccess file onderstaande regel niet alle hosting bedrijven ondersteunen dit.

http://www.inmotionhosting.com/support/website/php-troubleshooting/allowed-memory-size-exausted

Succes ermee.

Groeten Ron  ;)

Ondertussen had mijn hosting het zelf terug goed gezet, heb ondertussen niets kunnen vragen wat hij exact had gedaan. Maar ondertussen heb ik ook de .htaccess met de code aangepast. Weet nu natuurlijk niet of dat daarmee het probleem in de toekomst zal oplossen. Alvast bedankt

Re: error en blanco front end 4 jaren 9 maanden geleden #5

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Hallo Cb,

Succes ermee.

Groeten Ron  ;)

Heb ook bij de cache instellingen gekeken, maar wat is het verschil bij Progressief of Conservatief? Bij de site stond het gewoon uit, ik heb het nu even aangepast en de cache ook leeg gemaakt,

Hallo cb,

Als ik het zo zie staat je memory al ingesteld op 128MB, dat zou voor de meeste sites voldoende moeten zijn.
Heb je soms je caching (Systeem -> Algemene instellingen en dan de tab Systeem -> Cache-instellingen) ingesteld op "Progressief"? Zo ja, verander dat eens naar "Conservatief" en kies dan voor Systeem -> Wis cache. Alles selecteren en verwijderen. Dan kijken of je site weer is te benaderen.

m.vr.gr.,
Eric

Hallo cb,

m.vr.gr.,
Eric

Hallo Cb,

Succes ermee.

Groeten Ron  ;)

Ondertussen had mijn hosting het zelf terug goed gezet, heb ondertussen niets kunnen vragen wat hij exact had gedaan. Maar ondertussen heb ik ook de .htaccess met de code aangepast. Weet nu natuurlijk niet of dat daarmee het probleem in de toekomst zal oplossen. Alvast bedankt

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.754 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop