Skip to main content

Vraag File niet kunnen verwijderen via ftp

  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11790 door System II
File niet kunnen verwijderen via ftp werd gestart door System II
Ik heb weer eens wat,

Ik heb een flyer op de website staan en die wil ik via ftp verwijderen. Dat blijkt met geen mogelijkheid te kunnen. Ook kan ik de rechten niet aanpassen en ook geen 'rename' doen.
Heel apart, ik heb het met twee verschillende ftp-programma's geprobeerd.

Wie kent dit probleem en wat is er aan te doen?

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11791 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: File niet kunnen verwijderen via ftp
Hallo Ron,

ik zelf werk met directadmin en daar kan ik in zien of het bestand wel aan de juiste user is toegewezen.

Wanneer het bestand aan apache is toegewezen dan kun je hem niet verwijderen.
Is mij wel eens voorgekomen maar sinds ik bij een goede hoster zit is dit ook verleden tijd  ;)

Dus met welk controlepanel werk jij aka je hosting?

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11794 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: File niet kunnen verwijderen via ftp
Ron,

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, het enige wat ik af en toe doe in de database is de "overhead' weghalen...meer niet.
Dat een bestand aan een bepaalde user toegewezen zou worden snap ik niet want ik ben de enige die de website onderhoudt.
De site waar het om gaat zit bij 'mijndomein.nl' en dit is voor het eerst dat dit gebeurd. Wellicht moet ik daar maar even naar toe mailen, misschien hebben ze een bitje verkeerd staan of is er eentje omgevallen.  ;)

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11795 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: File niet kunnen verwijderen via ftp
Ron,  ;D

log een met ftp (filezilla) in op je server.

Ga naar desbetreffende afbeelding kijk daar welke nummers bij Eigenaar/groep (zie afbeelding) staan.

Vergelijk deze eens met een van de andere afbeeldingen kijk of deze gelijk zijn of niet.

Kan je überhaupt wel andere afbeeldingen verwijderen?

Groeten Ron  ;D

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11796 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: File niet kunnen verwijderen via ftp
Ja, ik kan alles verwijderen c.q. plaatsen. Maar ook de lees/schrijf-rechten kan ik niet veranderen. Het bestand geeft niks over gebruikers aan sterker nog, ik kan hem ook niet overhalen naar de lokale kant van FileZilla. Maar op de website staat hij nog wel.
Het gaat om één .jpg (van de vier) die wordt geprojecteerd met "RIE - Random Image Extended" module. De andere drie kan ik zo weghalen, kopiëren etc. Ik kan ook in die directory er jpeg's bijzetten en dat neemt die module dan ook mee. Ik kan mij niet voorstellen dat een module een bepaalde afbeelding 'zichzelf' toe-eigent en/of blokkeert voor enige bewerking. Maar ja...de wonderen zijn de weeld nog niets uit. :D

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #11797 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: File niet kunnen verwijderen via ftp
Hallo Ron,

als je wilt kun je me je ftp gegevens toesturen dan kijk ik even zo.

Ben nu eerst even 30 min weg.

Groeten Ron  ;)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden
Gemaakt door Kunena