Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond

Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #1

• jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Na het bijwerken van een artikel en na het uploaden daarvan ('opslaan geslaagd') controleer ik op de site of e.e.a. goed overkomt. Tot mijn schrik zie ik, nadat ik F5 heb gebruikt, slechts een lege contentkolom. In de backend is alles (gelukkig) nog aanwezig. Ik heb geprobeerd of een andere menutitel uitkomst zou bieden, maar ook dan blijft het bewuste artikel in de frontend verstoken van elke mededeling of afbeelding.
Dit is me nog niet eerder overkomen. Geen idee waar ik iets aan- of uit moet vinken of iets op tonen dan wel verbergen moet zetten (Niet dat ik tijdens de bewerking daarin ook maar iets gewijzigd heb)...
Wie heeft de oplossing voor dit akelige probleem??
Discussie gesloten.

Re: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Hallo,

crtl + F5 (dit is een hard refresh) al geprobeerd? en ook je cache van je site opgeschoond?

Heb je site online staan zo dat we mee kunnen kijken?

Succes ermee.

Groeten Ron  ;D
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #3

• jacqall
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
De refresh-acties heb ik al direct toegepast. Cache opschonen zie ik wel bij instellingen staan, maar als ik op de dan getoonde iconen kijk zie ik wel een icoon 'opschonen verlopen'. Klikken daarop heeft geen zichtbaar gevolg.
De website is te zien op www.oorlogzeeland.nl
Bij alle artikelen/pagina's, zowel bij nieuwe als bij updates van bestaande, heb ik dit nog niet eerder meegemaakt.
NB Het betreft artikel '1945'  [ http://oorlogzeeland.nl/index.php/zeeland-1945 ]
Laast bewerkt: door jacqall.
Discussie gesloten.

Re: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo Jacqall,

Mogelijk dat dat artikel per ongeluk een zelfde artikel alias heeft als een ander artikel.
dus je zou eens kunnen proberen om zelf het artikel alias even te veranderen  .
ik neem aan dat artikel wel gewoon gepubliceerd is en ook niet toevallig bepaalde toegang rechten heeft gekregen
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #5

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Hallo,

in je code staat  display: none (zie afbeelding) dus artikel is niet zichtbaar als ik die weg haal is hij er wel.

Misschien kom je nu verder ermee.

Ik heb nu op dit moment geen tijd om verder te kijken.

Succes ermee.

Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Artikel (pagina) wordt niet meer getoond 3 jaren 10 maanden geleden #6

• jacqall
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt Ron voor de diagnose.
Nu nog het aanpakken van het probleem. Ik heb geen idee waar ik iets aan de door jou gesignaleerde code zou kunnen veranderen.

Verder blijven als vragen over:
Als inderdaad die code de oorzaak is, hoe is die code dan ontstaan? Ik heb, zoals ik al opmerkte, niets anders gedaan dan bij andere artikelen, waar het probleem niet optrad.
Bovendien is dit een artikel 'in ontwikkeling'. Ik heb al meerdere malen content toegevoegd en vervolgens geüpload; steeds met het gewenste resultaat.
[De alias is beslist niet de oorzaak]
En hoe voorkom je zulke onwelkome verrassingen?

Ik heb dus nog wat ondersteuning nodig.... :)

Als alternatief bedacht ik zelf: de pagina geheel verwijderen via de prullenbak en vervolgens opnieuw aanmaken (met voor alle zekerheid  een andere titel).
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop