Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Toggle Editor werkt niet met JCE

Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #1

• Gerijsma
  • Gerijsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Als ik een artikel wil bewerken dan moet ik in de normale modus eerst bv een spatie ergens in zetten daarna kan ik via de Toggel editor knop alle codes enz zien en bewerken. Als ik het daarna het bewerkte stuk opsla en daarna weer iets wil bewerken dan moet ik eerst weer iets aanpassen in het  normale tekst bestaand daarna werkt Toggel editor wel weer. Als je niets aanpast dan kun je wel op Toggel editor klikken maar krijg je een leeg blad te zien.

Dit euvel heb ik op twee externe sites en ook locaal via XAMPP.
Het blijkt dat het goed werkt met Tiny MCE maar met JCE 2.4.6 gaat het fout.
Ik werk met joomla 3.3.6
Discussie gesloten.

Re: Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 98
ik weet niet of het met huidige joomla versie te maken kan hebben.
en dat het bij meerdere site is wel heel apart dat het installeren bij een misschien niet goed is gegaan maar bij meerdere sites lijkt me sterk..(of het met een template te maken kan hebben lijkt ook niet echt aannemelijk)
JCE Administratie :: Bewerk profiel - [Default] tabblad functies en weergave
bij Thema werkbalk = standaard (kan ook eens proberen met klassiek )
en verder naar beneden staat daar iets over Schakelaar tekstverwerker maar denk dat wel goed staat.
en bij JCE Administratie :: Algemene configuratie tekstverwerker staat bij mij als dit plaatje
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #3

• Gerijsma
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,
De suggestie naar klassiek zetten overgenomen echter geen resultaat.
Als ik naar artikel ga dan eenkeuze maak uit een van de artikelen dan wordt de pagina geladen in het editor veld je ziet op dat moment HTML voorbij komen. Als alles van de desbetreffende pagina geladen is wordt het editor veld gewist druk ik dan op Toggel editor dan zie ik de te bewerken pagina met gewoon leesbare tekst. Ik moet dan eerst iets in de tekst aanpassen bv spatie ergens zetten daarna kan ik via de Toggel-editor knop terug om bewerkingen uit te voeren.
Het heeft niet met de laatste versie van Joomla te maken ik heb hier al meer dan een maand last van.

Er is wel mee te werken maar je moet altijd even iets bewust aanpassen en dat moet je na die tijd terug zetten. Als ik gelijk bv een spatie in mijn tekst zet en deze gelijk weer delete dan werkt de Toggel-edit knop ook niet.
Discussie gesloten.

Re: Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 98
hallo,
misschien begrijp ik iets niet goed maar wat bedoel je precies met

Als ik naar artikel ga dan eenkeuze maak uit een van de artikelen dan wordt de pagina geladen in het editor veld je ziet op dat moment HTML voorbij komen. Als alles van de desbetreffende pagina geladen is wordt het editor veld gewist

is dan het tekst venster weer leeg ? (dus alsof je een nieuw artikel begint.)
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #5

• Gerijsma
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
In joomla ga ik naar artikelbeheer > artikelen en pak daar een willekeurig artikel om te bewerken.
Dan wordt het artikel geopend in de JCE tekstverwerker je ziet dan html voorbij komen (loopt via zie 1e bijlage) na het laden van de tekst krijg je een leeg venster dan kun je klikken op Toggle editor waarna de tekst zichtbaar wordt. Of hij springt na het laden van de tekst gelijk naar de zichtbare inhoud (Zie 2e bestand). Als je dan op Toggle editor klikt  krijg je niets te zien. je moet dus in de zichtbare tekst een aanpassing doen en dan op Toggle editor klikken om html te zien en te kunnen bewerken.zie bijgevoegd bestand.
Laast bewerkt: door Gerijsma.
Discussie gesloten.

Re: Toggle Editor werkt niet met JCE 4 jaren 4 dagen geleden #6

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 98
Heel vreemd  ik kan het ook niet voor me zelf nagebootst krijgen
Weet niet of je als eens heb geprobeerd na eerst een goede back-up gemaakt te hebben.om jce eerst geheel te verwijderen en dan nadien weer opnieuw te installeren.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.583 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop