Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Modules in Freebees pagina werken niet hetzelfde als in de Tips & Tricks pagina

Modules in Freebees pagina werken niet hetzelfde als in de Tips & Tricks pagina 3 jaren 5 maanden geleden #1

• dender
  • dender's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik blijf wel bezig zo  :-\

Ik had mijn eerste artikel online staan van de tips en tricks categorie en plaatste nu ook een artikel voor de freebees categorie. Zodra je op lees meer klikt word je naar een verborgen menu pagina gelinkt. Elk menu item is een categorie blog.

Naast het artikel op de hidden menu pagina staan een aantal modules aan de rechterkant van het artikel. Gek genoeg gaat het hier fout bij mijn freebees artikel. Dan staan de modules ineens onder het artikel in plaats van aan de rechterkant terwijl het dezelfde modules zijn.

Ik heb alles gecontroleerd. De categorie, het menu item, de modules het artikel zelf maar alles lijkt te kloppen. Ik heb zelfs de oude freebees categorie en menu item verwijderd, tips en tricks categorie en menu item gedupliceerd, en de namen weer veranderd in freebees maar ook dat heeft niet geholpen.

Enig idee wat hier fout gaat?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: Modules in Freebees pagina werken niet hetzelfde als in de Tips & Tricks pagina 3 jaren 5 maanden geleden #2

• dender
  • dender's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Gelukt! Ik was vergeten dat ik een lege module had die op de sidebar 1 moest staan zodat de modules op sidebar 2 konden staan. Deze had ik wel aanstaan voor de andere menu knoppen, maar niet voor de freebees pagina.

Topic kan dus gesloten worden :)

Re: Modules in Freebees pagina werken niet hetzelfde als in de Tips & Tricks pagina 3 jaren 5 maanden geleden #3

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Hoi Dender,
Wat ik zo snel ziet is dat het voor mij net lijkt dat dat artikel niet in de juiste categorie staat? want als ik op de website op menu item freebees
http://www.oncebeyond.nl/en/freebees
klikt is deze leeg ?.
En die leesmeer url verwijst naar  iets anders
http://www.oncebeyond.nl/en/freebees-alias/13-5-free-stone-textures
en anders kan het zijn dat je het menu item categorieblog  welk je daar voor gebruikt nog kan aanpassen bij tabblad categorieblog weergaven .
ps Blijkbaar komt mijn verhaaltje iets te laat maar ja fijn dat je zelf  gevonden heb
M.v.g Leen

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop