Skip to main content

Vraag bladeren op datum niet per categorie

  • PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12974 door PiscesMedia
bladeren op datum niet per categorie werd gestart door PiscesMedia
Hoi,

Ik heb voor een intranet site van vijf organisaties samen een Menu item genaamd Nieuws.
Hieronder heb ik 12 verschillende categorieën aangemaakt waarvan 5 categorieën niet voor iedereen te zien zijn (per organisatie).
Lezers kunnen nu in een oogopslag zien bij welke categorie een nieuwsartikel hoort.

Als je het eerste artikel opent en dan onderaan doorbladert naar het volgende artikel dan gaat het systeem naar het volgende artikel in dezelfde categorie.
Ik wil dat het systeem doorbladert op datum 'meest recente eerst' ongeacht de categorie.

Is hier een oplossing voor?
Of zit de oplossing in zelf handmatig de categorie in je artikel typen?

Groet,
Carin

Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12975 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: bladeren op datum niet per categorie
Kan het hier niet uittesten maar bij het tabblad "Blogweergave" zit onderaan de optie "Volgorde artikelen" waarbij ook de optie zit "Meest recent eerst". Je zou eens met die instelling(en) kunnen gaan spelen.

Waar ik ook aan denk is dat je voor iedere groep hun eigen toegangsrechten hebt ingesteld dus kan niet iedereen de nieuwste berichten zien. Hoe kan jij dan wel uittesten dat de berichten op de goede volgorde getoond word?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12978 door PiscesMedia
Beantwoord door PiscesMedia in topic Re: bladeren op datum niet per categorie
Dat staat al aangegeven 'meest recente eerst'.
Op de pagina nieuws staat alles wel in volgorde op 'meest recente eerst' ongeacht categorie.
Dit zijn korte stukken tekst (twee kolommen 12 artikelen) met de lees meer optie.
Als je een artikel openklikt om helemaal te lezen en je gaat dan bladeren dan bladert het systeem op volgorde van 'meest recente eerst' maar alleen die artikelen uit dezelfde categorie.
Onderwerp is gesloten.
  • PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12979 door PiscesMedia
Beantwoord door PiscesMedia in topic Re: bladeren op datum niet per categorie
Nog aanvullend: Artikelen worden aangemaakt in een bepaalde categorie (zoals personeel, facilitair, ict) maar hangen allemaal onder het menu nieuws.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12980 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: bladeren op datum niet per categorie
Hallo Carin,
denk dat het zolang je je niet voor elke organisatie een blog heb gemaakt je mogelijk
gewoon bij menu  administrator > inhoud> artikelen daar dus weer rechts boven de optie knop en dan tabblad gedeeld moet proberen

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12981 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: bladeren op datum niet per categorie

Als je een artikel openklikt om helemaal te lezen en je gaat dan bladeren dan bladert het systeem op volgorde van 'meest recente eerst' maar alleen die artikelen uit dezelfde categorie.

Je wilt dus dat als je een artikel uit een specifieke categorie aanklikt je met de volgende verder gaat die ook in een andere categorie kan zitten. Dat kan volgens mij niet.

Wat wel kan is de artikelen in één categorie zetten en per artikel aangeven welke gebruikersgroep toegang tot het artikel hebben. Dan blijf je in dezelfde categorie.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden
Gemaakt door Kunena