Skip to main content

Vraag www.fwdigitaalict.nl (kan niet meer inloggen)

  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #14609 door ReneS50
Na het installeren van jhackquard op mijn website krijg ik de volgenden melding:
Code:
1146 Table 'wwwfwdigi1_2012a.#__jhackguard_ip_filters' doesn't exist SQL=SELECT `state`,`rule_type` FROM `#__jhackguard_ip_filters` WHERE `ip` = '83.83.25.172' AND `state` = 1 ORDER BY ordering ASC

Probeer nu ook op mijn FTP server in te loggen en dit lukt ook niet, dit wou ik even doen om de laatste BackUp van mijn website terug te zetten.

Kan ook mijn provider vragen de root even te legen, het is drastisch maar dan wel schoon.

Edit Ron: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, zie voor uitleg hier .
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden doorReneS50.
Onderwerp is gesloten.
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14610 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: www.fwdigitaalict.nl (kan niet meer inloggen)
Kan je nog wel bij de database komen?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #14611 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: www.fwdigitaalict.nl (kan niet meer inloggen)
Hoi Arjan,

Ik kan nog wel bij de DataBase, zal je de codes via het mij bekende e-mail adres naar je toe zenden.
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #14612 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: www.fwdigitaalict.nl (kan niet meer inloggen)
Hoi Arjan,

Thanks voor het oplossen van dit issue  ;)
Onderwerp is gesloten.
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14613 door Ron
Hallo Rene,

ik zie dat het opgelost is en dat is helemaal top!

Alleen nu is het via de mail opgelost en dat is niet helemaal de bedoeling.
Want op deze manier gaat het doel verloren van het forum want iemand met het zelfde probleem weet nu niet wat de oplossing is ;)

Ik zal het slotje even van dit topic halen zo dat jij of Arjan de oplossing met ons kan delen.

Alvast bedankt en goed weekend  ;D

Groeten Ron.


Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
Meer
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #14614 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: www.fwdigitaalict.nl (kan niet meer inloggen)
Ook ik ben er geen voorstander van om buiten het forum om dingen te regelen maar wat doe je voor iemand waar je mee samen werkt als deze de code door mailt? Dus door dat ik de inlogcode kreeg heb ik het gelijk ook opgelost door, heel simpel, jHackguard uit te schakelen. Oftewel bij de plugin en het component op 0 gezet bij enabeld in de database tabellen.

Kleine waarschuwing voor de meeleeskindertjes (naam kwam ineens bij me op maar in mijn hoofd waren het kijkbuiskindertjes en ja, ik ben zo oud): Maak altijd eerst een back up voor dat je gaat rommelen in een database.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden doorArjan.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden
Gemaakt door Kunena