Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Deel van menu-items geeft (500) Internal Server Error

Deel van menu-items geeft (500) Internal Server Error 2 jaren 7 maanden geleden #1

• BeeBizzie
  • BeeBizzie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb een website gemaakt met Joomla 3. Eerst lokaal met XAMPP en inmiddels live. Nu werkt een deel van de website wel: het standaard menu-item. De andere menu-items geven echter een Internal Server Error. In het controle paneel doen ze het ook niet. Ook als ik nieuwe menu-items wil toevoegen, geven die dezelfde melding. Voorlopig heb ik de niet werkende menu-items dus maar even gedepubliceerd. Heeft iemand een idee over hoe dit opgelost kan worden? Ik heb het vermoeden dat mijn bestanden 'verspreid' staan (deels lokaal en deels live), maar ik heb weinig verstand van het geheel, dus geen idee hoe het op te lossen. Ik gebruik een template: AT_Gallery van Age Themes. Het adres van de site is www.beebizzie.com .

Alvast bedankt! Mariska

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Deel van menu-items geeft (500) Internal Server Error 2 jaren 7 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Hallo Mariska,
Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum.
Kan het zijn dat je misschien  bij het administrator > Algemene instellingen bij  SEO-instellingen de Gebruik URL herschrijven aan heb staan ? zo ja zet die eens uit
of probeer daar eens andere instellingen  en of heb je soms een htacces geactiveerd ?.
En bij welke hoster draait de website (soms kunnen we dan meer dingen uitsluiten)
en dan kan je ook aangeven als menu-item niet werkt staat deze ook dan gewoon in hoofdmenu.?
En kijk ook eens voor de zekerheid  administrator>systeem>systeeminformatie
tabblad maprechten of alles behalve configuration.php  op schrijfbaar staat
M.v.g Leen

Laast bewerkt: door Leen.

Re: Deel van menu-items geeft (500) Internal Server Error 2 jaren 7 maanden geleden #3

• BeeBizzie
  • BeeBizzie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Leen,
Wat fijn dat je zo snel reageerde! Ik had inderdaad 'Herschrijf URL's' aan staan.
Had die optie al eerder als mogelijke oorzaak gezien, en had hem ook uitgezet, maar toen deed hij het nog steeds niet (dus maar weer aangezet). Nu nogmaals geprobeerd...en nu werkt alles naar behoren!
Heel erg bedankt, hiermee is het opgelost.
Groetjes, Mariska

Re: Deel van menu-items geeft (500) Internal Server Error 2 jaren 7 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Hallo Mariska,
Ja de laatste tijd is bij wijzigingen in joomla website vaak het probleem dat soms het Opschonen verlopen cache en ook  Onderhoud: Wis cache (website) kan helpen
maar ook dat je eigen webbrowser cache door ctrl toest + F5 of F5 te drukken dan pas de wijzigen laat zien.
Maar als het zo is opgelost ook fijn als het goed is kan je zelf deze topic op opgelost zetten
M.v.g Leen

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop