Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina

Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 8 maanden geleden #1

• Hoepie
  • Hoepie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Na een update van joomla is de startpagina van mijn site www.dynamictennismaasgouw.nl weer het slachtoffer geworden van die update. Ik gebruik een aangepaste startpagina uit template Beez 3. Iedere keer na een update van Joomla gebeurt er wel weer iets vreemds. Zo zie ik nu al weer dezelfde fout terug die ik op 27 april 2016 al heb gewijzigd. Gelukkig had ik de oplossing van Ron geprint en bewaard en dacht ik snel klaar te zijn. Ik heb hetzelfde stappenplan van Ron weer uitgevoerd maar helaas krijg ik nu de hinderlijke achtergrondfiguur niet uit de header verwijderd.
Speciaal verzoek aan Ron of hij nogmaals de helpende hand kan reiken?

Al vast dank Hoepie
Discussie gesloten.

Re: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 7 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Geen idee wat de vervelende afbeelding is want ik zie niets raars.
Is het een idee om de aangepaste Beez template op te slaan onder een andere naam want dan gebeurt het niet dat er dingen veranderen bij een update.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 7 maanden geleden #3

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Hallo Hoepie,

bij mij het zelfde als Arjan ik zie niks raars!

Groetjes RonĀ  ;)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 7 maanden geleden #4

• Hoepie
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Arjan en Ron,

allereerst dank voor jullie reactie.
Er zit inderdaad links boven in de header geen vervelende achtergrond met witte letters (Dynamic Tennis) meer erin. Ik ben denkelijk te snel geweest nadat ik de wijziging had doorgevoerd. Ook had ik de cache niet geledigd. Dus dit probleem is opgelost.
Arjans idee om de Beez3-template op te gaan slaan onder een andere naam zodat bij een update hier niets meer aan gewijzigd kan worden neem ik heel graag ter hand. Ik neem aan via Extensies>Template beheer>Beez3 en hoe dan verder?
Beez3 openen en vervolgens .............?
Kan ik hier verdere uitleg krijgen?

Al vast dank Hoepie

Discussie gesloten.

Re: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 7 maanden geleden #5

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 55
Hallo Hoepie,

login in je backend.
Ga naar extensies --> templates
Je ziet Beez3 staan en aan de rechterkant moet je op Beez3 klikken (zie afb/bijlage beez-3-afbeelding-1.jpg)
Dan kom je in het volgende scherm en boven in heb je de button Kopieer template.
Nieuwe naam invoeren en geheel opslaan.

Nu kan je deze template gebruiken en bij updates wordt deze niet meer aangepast.

Succes ermee.

Groeten RonĀ  :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Al weer dezelfde fout in de header van startpagina 2 jaren 7 maanden geleden #6

• Hoepie
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Ron,

dank voor het geven van respons.
Heb alles uitgevoerd zoals omschreven. Heb de nieuwe template als standaard ingesteld en op het eerste gezicht is er niets aan de hand. Kijk ik bij elk menu-item dan zie ik bij "DTB NEDERLAND" en bij nog enkele andere menu-items een andere header.
Ra, ra, ra wat is hier aan de hand? Enig idee?
Ik heb de kopie-template als standaard laten staan. Zou je eens willen kijken wat er eventueel mis is gegaan?
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.519 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop