Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: paginatitel in url

paginatitel in url 1 jaar 3 maanden geleden #1

• jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Als ik een individueel artikel aanmaak, levert dat een goed leesbare, begrijpelijke url op. Bijvoorbeeld: www.oorlogzeeland.nl/index.php/leven-in-bezet-zeeland
Als ik vervolgens binnen dat artikel pagina's ga aanmaken, dan levert die actie bovenaan elke pagina een keurige inhoudsopgave op. Alleen de bijbehorende urls gedragen zich minder leesbaar. Bijvoorbeeld: als ik binnen genoemd artikel een pagina aanmaak met als titel Verordeningen, dan levert dat als url van die pagina op: www.oorlogzeeland.nl/index.php/leven-in-...and?showall=&start=1
Ik zou het plezieriger vinden als er bv. als resultaat te zien zou zijn: www.oorlogzeeland.nl/index.php/leven-in-...eeland/verordeningen

Is zo'n beter leesbare url van pagina's binnen een individueel artikel te realiseren of moet ik genoegen nemen met de huidige weergave?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

paginatitel in url 1 jaar 3 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Hallo,

Nou ik heb nog poosje gezocht maar kan niet echt wat vinden.
De pagina break is een plug-in "Plugins: Inhoud - Nieuwe pagina"
daar kan je wel wat instellingen veranderen maar niet de url aanduiding.
Eigenlijk lijkt het een beetje op de nieuw optie die je als je in het administrator menu > inhoud >artikels
en dan recht boven in knop opties klikt en dan het tabblad integratie en daar url verwijzen kiest.
maar ik heb geprobeerd er verander dan in mijn ogen niet veel en wel moet dan steeds als je hem in of uit zet
de browser cache goed gewist worden want hij meld dan eerste keer als je het artikel bezoekt niet gevonden
(ten minste bij mijn eigen test)
M.v.g Leen
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jacqall

paginatitel in url 1 jaar 3 maanden geleden #3

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 42
Hallo,

deze url's worden samengesteld in core van joomla en kan je niet aanpassen.

Je maakt nu extra pagina's aan ik zou zelf hiervan nieuwe artikelen voor maken en aan menu item koppelen.
Dit menu hoef je niet zichtbaar te laten zien in je site maar de link kan je wel gebruiken en dan is hij wel goed ;)

En anders moet je sef extensie nemen die wel ?showall=&start=1 kan herschrijven.

Groeten Ron :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jacqall

paginatitel in url 1 jaar 2 maanden geleden #4

• jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ron, bedankt voor de aanvullende suggesties.
SEF wordt het niet; ik heb even gezocht wat dit inhoudt en dat is voor echt deskundigen, dus niets voor mij. Je andere suggestie ga ik eens uitproberen.
Groet
Ko

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.493 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop