Skip to main content

Vraag Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten

  • blackcruiser
  • blackcruiser's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #16949 door blackcruiser
Wij willen met onze club een forum gaan maken en daarbij Kunena gaan gebruiken. Hiervoor zoeken wij een makkelijk aan te passen template wat kleuren en tekst grootte betreft. Het template wat hier gebruikt wordt, lijkt ons wel mooi. Maar is deze makkelijk aan te passen?
Laatst bewerkt 5 jaren 2 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #16950 door Leen
Hallo,

De kunena template hier gebruikt wordt is Blue Eagle 5. (gekocht)
en het grote verschil met de 2 standaard templates die kunena zelf mee leverd
is dat je bij deze meer kleuren kan aan passen simpel
en zelf vond ik uiterlijk iets fraaier vaan deze dus denk dat je dat zelf beetje moet vergelijken
verder kan je in kunena>template zelf ook nog met een custom.css werken als goed is
en meer van die dingen is soms gewoon lokaal uitproberen

M.v.g Leen
Bijlagen:
Laatst bewerkt 5 jaren 2 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
  • blackcruiser
  • blackcruiser's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #16951 door blackcruiser
Hoi Leen,

Die template heb ik inmiddels ook gekocht maar krijg dat toch een andere look, zie het plaatje! Krijg met name de letters niet kleiner!


Maar misschien heb ik de template zelf niet goed geïnstalleerd. Ik heb eerst de zip file uitgepakt en daarna alle files m.b.v. FTP in de map website/administrator/components/com_kuena/template geplaatst!
Bijlagen:
Laatst bewerkt 5 jaren 2 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
5 jaren 2 maanden geleden #16952 door Leen
Hallo,

Ha oke mogelijk nog instellingen template bllue-eagel(misschien afhankelijk van hoofd website templte instellingen
maar denk dat het zit in instelling blue-eagle
vaak is het iets met boottrap aan of nou net even uit dat wissled bij soort hoofdtemplate heb ik gemerkt
ik zal eens kijken of ik dat met jou favorite template kan vinden

M.v.g Leen
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
5 jaren 2 maanden geleden #16953 door Leen
En nog wat meer Tips over kunena..
Na elke wijziging betreffende kunena is het raadzaak om even in administrator beheer naar Onderhoud: Wis cache (website) en
Onderhoud: Wis cache (beheergedeelte) om te kijken of sdaar iets van kunena staat zo ja dan aanvinken en wissen anders zie
je mogelijk geen veranderingen.
en in kunena zelf ga eens naar Componenten Kunena: Gereedschap klik daar op menu manager
en involgend scherm klik je op gooi menu in prullebak (dit moet ik ook vaak hier doen na update kunena zelf dan bouw hij alles even opnieuw op)

M.v.g Leen
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #16954 door Leen
Voorbeeld van mijn eigen test site kunena blue-eagle template aan passen custom.css
misschien heb je dan een idee.
.Verder blijft het lastig om iets meer te zeggen omdat je forum nog niet zichtbaar is voor me.

Code:
#kunena.layout div.kmsgbody .kmsgsignature { position: static; bottom: 10px; left: 0; } #kunena.layout .fa-big, #kunena.layout .icon-big { font-size: 28px; margin: 20px; } #kunena.layout .klist-markallcatsread input.kbutton { background-color: #285474; border: 3px ridge #0673c7; color: #FFFFFF; margin: 8px; } #kunena.layout td.kprofileboxcnt ul.kprofilebox-welcome li input.kbutton { background-color: #285474; border: 3px ridge #0673c7; color: #FFFFFF; margin: 0; } #kunena.layout input.kbutton { background-color: #285474; border: 3px ridge #0673c7; color: #FFFFFF; margin: 10px 0 0 5px; } #kunena.layout .button, #kunena.layout .kbutton { background-color: #f2f1ee; border: 3px ridge #bfc3c6; color: #FFFFFF; font-size: 0.917em; margin-right: 10px; padding: 0 4px; } #kunena.layout .kbutton { background-color: #285474; border: 3px ridge #bfc3c6; color: #ffffff; font-size: 0.917em; margin-right: 10px; padding: 0 4px; } #kunena.layout .kprofileboxcnt .input span input[type="checkbox"], #kunena.layout .kprofileboxcnt .kbutton { border: 3px ridge #bfc3c6; color: #ffffff; margin-top: 0 !important; } #kunena.layout td.kprofileboxcnt ul li { list-style-type: none; display: block; background:;#2107a8; background-color: lightblue; background-image: none; background-repeat: repeat; background-attachment: scroll; background-clip: border-box; background-origin: padding-box; background-position-x: 0%; background-position-y: 0%; background-size: auto auto; }

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 5 jaren 2 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.541 seconden
Gemaakt door Kunena