Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...

Onderwerp: Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #7

• blackcruiser
  • blackcruiser's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Heb alles gedaan wat je geschreven hebt Leen maar helaas zonder resultaat! Zou je misschien eens achter de schermen kunnen kijken bij mijn site?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #8

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 101
Ja dat is geen probleem dat wil ik wel proberen stuur me maar inlog gegevens via PM of me Email
M.v.g Leen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: blackcruiser

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #9

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Hallo,
Het duurde even maar op de een of andere mannier werkt jou beveiliging op de website een beetje tegen.
maar je kan nu als goed is als je inlog de het forum zien er staat 2 keer forum maar een daarvan de eerste is een artikel.
in jou hoofdmenu staat mijn test voor forum uitgeschakkeld deze stond voor iedereen zicht baar maar dat weet ik niet dus nu even uit.
ik heb ook opnieuw de Blue-Eagle template in kunena geinstalleeerd en wat me verbaasde was dat die van jou niet werd overschreven
maar hij gewoon nog een keertje de Blue-Eagel erboven zette en die werkt ineens wel dus wat er bij jou is misgegaan weet ik niet.
Verder raad ik je eerst aan om als dit je bevalt een back-up te maken van je website en op pc bewaren
daarna zou je kunnen kijken of de niet werkende template er ook af kan ik heb dat niet geprobeerd omdat ik niet
zeker weet hoe alles is opgebouwd..
Ik heb zoveel mogellik kleuren toegepast maar sommige achtergrond knop kleuren lukte me niet zo snel
mogelijk komt daar door de Favirite template kleur instellingen maar dat is een zorg voor later dacht ik.
ps
en ik heb in jou forum menu toegang weer terug op administrator gezet na het plaatsen van mijn test berichtje
op jou(test) forum na dat ik me had aangemeld en goed gekeurd .
Dus als je later jou leden wil laten mee genieten van het forum zet je het menu item weer op geregisterde gebruikers
M.v.g Leen
Bijlagen:

Laast bewerkt: door Leen.

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #10

• blackcruiser
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi Leen, GEWELDIG!! Dat ziet er heel veel beter uit. Dat er 2 keer forum staat klopt, de eerste gaat later weg. De tweede wordt later de juiste!! De back-up heb ik al gemaakt!!
Ga je er nog meer aan doen of kunnen wij dat zelf misschien?

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #11

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Hallo,

Ik zal hier eerst nog lokaal op me gemak eens uittesten voor blauw achtergrond kleur diverse knoppen van het forum
waar dat vandaan komt maar ik moet zeggen op ons eigen forum hebben we dat ook soms.
En mooi dat je een back-up heb gemaakt altijd beter een te veel dan te weinig.
Maar als je met akeeba doet let da nwel op dat je eerst de oude naar je pc haal en hem
dan uit back-up beheer in je site verwijderd voor je nieuw maakt anders groeit je back-up grote steeds harder
want dan neemt deze ook de oude back-up's mee .
Maar je kan denk gewoon nu zelf wel uit proberen of je forum gaat werken toch ?
Als jij zelf maar zorgt dat je zelf als je aan de front zijde inlogt wel de beheerder bent fan je forum
onderdelen dan kan je alles van je leden via voorzijde bewerken of verplaatsen etc.
M.v.g Leen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: blackcruiser

Laast bewerkt: door Leen.

Kunena aanpassen template Blue-Eagle 5 en Uddeim Priveberichten 5 maanden 3 weken geleden #12

• blackcruiser
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Maak altijd na een grote verandering een back-up en ook elke 14 dagen. Als ik die gemaakt heb, haal ik de oude van de server en kopieer de laatste nieuwe van mijn pc naar een externe harde schijf. ZEKER IS ZEKER!! Ik ga zelf ook het e.e.a. proberen en hou jij me op de hoogte van jouw uitkomsten? In ieder geval hartstikke bedankt zover!!

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop