Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 2 maanden 3 weken geleden #1

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Ivm kwijtraken wachtwoord super administrator geprobeerd via bestand - configuration.php - om opnieuw een wachtwoord in te stellen. Ik heb dat bestand geopend in de hosting manager van Your Hosting en de rechten aangepast. Meer niet want ik begreep niet wat te doen. Maar daarna stond de website meteen op Error. Vervolgens Your Hosting gevraagd of zij de rechten van dat ene bestandje konden terugzetten en daar kreeg ik het volgende bericht van:

De rechten van je account staan goed. Ik heb voor de zekerheid ze weer terug gezet naar de oorspronkelijke rechten. Er gaat wat anders mis in je website, zie hier onder de foutmelding.

Foutcode website
AH01071: Got error 'PHP message: PHP Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: /var/lib/ php/sessions) in /home/vvesaenbocht.nl/public_html/vvesaenbocht.nl/libraries/joomla/session/handler/native.php on line 260\n'

Wij kunnen dit niet voor je oplossen. We hebben geen kennis in huis betreft Joomla websites.

Het betreft: vvesaenbocht.nl/

Wie kan mij helpen om de site weer online te krijgen en dat ik weer kan inloggen in de backend?
Ivm gecrashte Mac thuis ben ik alle verdere gegevens van deze site kwijt.

Groet,
Carin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 2 maanden 3 weken geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 101
Hallo Carin,

wat had je in - configuration.php - aangepast ?
is het niet mogelijk om een back-up van voor je dat had gewijzigd terug te zetten ?
En vraagje er is toch geen php versie verhoogt of zo?
M.v.g Leen

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 2 maanden 3 weken geleden #3

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 53
Hallo Carin,

als een Joomla site goed draait bij yourhosting dan is het wel goed maar zodra er wat mis hebben ze niet de ervaring om dit op te lossen.

Vorige week heeft een kennis van me ook zijn sites daar weg gehaald en naar andere hosting partij verhuist die meer en beter met Joomla om kan gaan.

Zoals @Leen ook zegt een backup terugzetten als je die hebt gemaakt via Joomla akeeba of via Hostingmanager van Yourhosting.

Nadeel van Yourhosting is als ik het zo bekijk dat je zelf handmatig een backup moet maken van site en database. Dus wanneer je dat niet hebt gedaan heb je er waarschijnlijk geen een.

Dan moet je Yourhosting vragen of zei back-ups maken dagelijks op de achtergrond.

Succes ermee.

Groeten Ron

Zelf
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 2 maanden 1 week geleden #4

• PiscesMedia
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Leen en Ron,

Was even uit de roulatie vandaar mijn late antwoord.
Ik ga nakijken bij Your Hosting of er een back-up is gemaakt, ik heb zelf via Akeeba geen back up gemaakt.

Wordt vervolgd...

Groet,
Carin

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 1 maand 3 weken geleden #5

• PiscesMedia
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Ik kan via Your Hosting een backup laten terugzetten voor 150 euro. Als ik dat doe is er dan iemand die mij kan helpen om dan vervolgens weer in te loggen in mijn website? Want het wachtwoord is nog steeds zoek en mijn poging om via de configuration.php weer in mijn website te komen resulteerde in een Error.

Groet,
Carin

Super Administrator wachtwoord kwijt - site nu op Error 1 maand 3 weken geleden #6

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 20
€ 150 voor terugzetten van een backup :blink: Bij mij ben je minder kwijt voor een jaar onderhoudscontract....

Via de configuration php kun je alleen het wachtwoord van de database aanpassen. Indien je dat gedaan hebt dan krijg je idd problemen daar de website geen contact meer kan maken met de database. Je hebt deze gegevens echter wel nodig om in te kunnen loggen in phpMyAdmin om aanpassingen te kunnen doen in je database.

Er is een tutorial voor omzetting wachtwoord. Deze is dan wel voor joomla 2.5, maar ook toepasselijk voor joomla 3

mijnjoomlaforum.nl/joomla-help/handleidi...backend-kwijt-wat-nu

Heb je een backup laten terugzetten, maak dan meteen eerst zelf ook een backup voordat je aanpassingen gaat doen!

Succes!

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Laast bewerkt: door Renata.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.526 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop