Skip to main content

Vraag Update windows verandert weergave website

  • jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #17380 door jacqall
Update windows verandert weergave website werd gestart door jacqall
Zojuist de grote update van Windows laten uitvoeren. Een van de veranderingen is, dat de resolutie voor weergave van mijn website
is gewijzigd . Gevolg is: De (verticale) menukolom staat niet meer naast de tekst, maar erboven, samen met de zoekoptie en een klein formaat slider die eerder in één kolom pasten.
Ik heb geen idee hoe de website op andere computerschermen werd of wordt weergegeven. Maar menu naast de tekst is toch handiger dan erboven.
Ter info: ik gebruik de nieuwste versie van Joomla (3.9.10). Website is: www.oorlogzeeland.nl

Aanvulling: de weergave op mijn laptop heb ik aangepast. De vraag spitst zich dus toe op: is dat iets wat iedere gebruiker zelf moet regelen of heeft Joomla
zelf ook nog handreikingen daarvoor?
Laatst bewerkt 4 jaren 8 maanden geleden doorjacqall.
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
4 jaren 8 maanden geleden #17381 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Update windows verandert weergave website
Hoi,

De oorzaak hiervan is dat je waarschijnlijk een browser update gehad hebt. Je browser kan de CSS van je site niet aan, hierdoor reageert het zoals het reageert.
Dit is op te lossen door de CCS van je site aan te passen. Dat zal waarschijnlijk een hele puzzel worden.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #17382 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Update windows verandert weergave website
Beste jacqall

Bij mij staat de verticale kolom netjes aan de linker kant naast de tekst.
Ik heb geen idee met welk scherm jij kijkt, maar wat ik zo lees uit het bovenstaande is dat je website responsive reageert. Dit is vermoedelijk een template probleem, geen Joomla probleem.

Ik zie dat de template gemaakt is met behulp van Artisteer versie v4.3.0.60745 en dat is volgens mij de laatste

Mijn advies is dit probleem bij hen voor te leggen indien je niet wilt dat je website responsive reageert. Volgens mij kun je dat bij het creëren van je website in Artisteer ergens uitzetten. (ooit lang geleden gewerkt met Artisteer)

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laatst bewerkt 4 jaren 8 maanden geleden doorRenata.
Onderwerp is gesloten.
  • jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
4 jaren 8 maanden geleden #17383 door jacqall
Beantwoord door jacqall in topic Update windows verandert weergave website
Bedankt voor jullie reacties. Zoals ik al aangaf heb ik voor mijn laptop het 'probleem' kunnen aanpakken. Via Instellingen de weergave van het scherm
die na de update op 200% stond teruggebracht naar 125%.
Als de website elders gewoon wordt weergegeven, is er dus geen sprake van een noodzakelijke aanpassing in joomla na de grote windowsupdate, maar ligt dat
bij elke gebruiker afzonderlijk.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden
Gemaakt door Kunena