Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...

Onderwerp: Artikel weergave

Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #1

• broseld
  • broseld's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb sinds lange tijd een website en naar mate ik steeds meer gevonden ga worden komen er ook URL's in Google voor waarbij de artikel weergave niet mooi is. Mijn website is www.one-design.nl en het gaat om de linken 1) www.one-design.nl/12-locaties en 2) www.one-design.nl/8-artikel-pagina?start=20

Kan iemand mij vertellen waarom Joomla 3.1.5 dit op deze manier doet en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Dirk Brösel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Hoi Dirk.
Vreemd verschijnsel lijkt op module positie problemen, of menu opbouw
Wat voor soort template gebruik je .?
M.v.g Leen

Re: Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #3

• broseld
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Leen,

het is inderdaad vreemd, dit is ook echte de eerste keer dat ik het probleem zelf niet kan oplossen.

Ik gebruikte hiervoor Gantry, maar was daar niet tevreden over, dus heb dit template zelf gemaakt met Artisteer. Maar deze problemen doen zich voor bij zowel Gantry als het zelf gemaakte template.

Het lijkt inderdaad op een module positie, maar die pagina's heb ik beide niet aangemaakt, dus heb ik ergens iets over het hoofd gezien, ik weet dus alleen niet wat.

Ik hoop dat u hier een antwoord op heeft.

Met vriendelijke groet,

Dirk Brösel

Re: Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #4

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Komen beide pagina's ook ergens in een menu tevoorschijn, oftewel zijn beide pagina's gekoppeld aan een menu?
Indien nee, maak dan een verborgen menu waar je deze pagina's, of categorieën, in verwerkt.
Indien ja, ga ik op zoek naar meer inspiratie  ;)
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Re: Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #5

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
ik kan niet geheel volgen maar " www.one-design.nl/12-locaties " moet dat een menu item voor je zijn ?
en die linkjes daar in beneden staan als ik het goed ziet in een layout-wrapper >.
misschien staat dezeop een verkeerde positie ?
M.v.g Leen

Re: Artikel weergave 5 jaren 9 maanden geleden #6

• broseld
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
"12-locaties" is een menu, dat menu heet "locaties" en daar vallen 12 pagina's onder o.a. webdesign Berlicum, webdesign Den Bosch, etc etc etc, dat is die lijst die je onderaan de pagina ziet staan ( http://www.one-design.nl/12-locaties ). Maar dat menu is alleen zichtbaar in de backend van Joomla. Ik heb het al voor elkaar gekregen om de paginaweergave van blog (naast en onder elkaar, lelijk) naar lijstweergave te krijgen (onder elkaar) zoals het nu is.

Op een of andere manier maakt Joomla een pagina aan waar hij alle artikelen onder het menu "locaties" samenvoegt op één pagina ( http://www.one-design.nl/12-locaties ). Het is de bedoeling dat een bezoeker mij kan vinden via bijvoorbeeld Webdedesign Berlicum en dan verder kan kijken met behulp van het menu zie --> http://www.one-design.nl/webdesign-berlicum

Het is niet de bedoeling dat Joomla een pagina maakt die ik eigenlijk niet weer wil geven in Google.
De pagina's webdesign Berlicum, webdesign Den Bosch mogen gewoon vindbaar zijn, maar niet als een soort samenvatting zoals te zien is bij http://www.one-design.nl/12-locaties.

Wat betreft de andere pagina: www.one-design.nl/8-artikel-pagina?start=20
Dit is weer een samenvatting van de pagina ( www.one-design.nl/webdesign ) + ( www.one-design.nl/webshop ) + ( www.one-design.nl/portfolio-2011 ). De pagina's webdesign en webshop staan samen in één menu (producten), en portfolio 2011 valt ook onder een menu "Portfolio". Beide zijn zichtbaar in de frontend, maar horen niet aan elkaar gekoppeld te zijn zoals www.one-design.nl/8-artikel-pagina?start=20

Deze beide pagina's (samenvattingen) moeten gewoon niet zichtbaar zijn, de pagina's die eronder vallen wel natuurlijk, maar niet in een soort samenvatting.

Laast bewerkt: door broseld.
Tijd voor maken pagina: 0.626 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop