Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Header 1, 2, 3 ... 6

Re: Header 1, 2, 3 ... 6 4 jaren 5 maanden geleden #7

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Ja klopt dan wordt het overschreven. Je kunt het voorkomen door gebruik te maken van een template override. Je kunt daar vast info over vinden bij je template maker. Aan de andere kant, je weet wat je moet doen, dus de aanpassingen zijn zo weer gedaan. Template updates vinden overigens in het algemeen veel minder vaak plaats als een Joomla update.

Om uit te zoeken mbt code, ik werk het liefst met firebug. Maar ik denk dat dat gewoon een kwestie is van wat je gewend bent. Nogmaals dit zijn geen programma's om definitief zaken te veranderen, maar puur om te kijken waar de code uit bestaat en wat er gebeurt als je de code verandert. Effectief code aanpassen doe je via de FTP server. Hiervoor gebruik je een FTP client.
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laast bewerkt: door Renata.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop