Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Weergave sites op iPad

Weergave sites op iPad 4 jaren 2 maanden geleden #1

• Jokidoki
  • Jokidoki's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Een site www.loonbedrijfsloot.nl wordt op een iPad goed weergegeven en is te lezen. Nu ben ik met de nieuwe site http://92.109.109.155/joomla/ bezig welke ik nog lokaal heb staan en die wordt niet goed weergegeven. Nu lees ik wel wat over plug-ins en modules voor iPad en aanverwante produktenm, waar je wat mee zou kunnen maar ik vind het wel vreemd. Waarom de een wel en de andere niet?
Denk dat het met de template te maken heeft maar waar zit hem dat dan in? Weet iemand een oplossing? Bedankt alvast voor het meedenken.  :(
Discussie gesloten.

Re: Weergave sites op iPad 4 jaren 2 maanden geleden #2

• jan
  • jan's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Opmerkelijk, als ik in Chrome kijk met de responsive website tester dan is het net andersom als jij aangeeft. Loobedrijfsloot wordt niet responsive weergegeven de andere wel. Maar het template is niet zo geweldig responsive mbt het menu. Ze worden wel keurig onder elkaar getoond maar die rechts staan helemaal onderaan. Gebruikelijk is dat je met met een apart item (horizontale streepjes) het totale menu in beeld krijgt.

Jan
Discussie gesloten.

Re: Weergave sites op iPad 4 jaren 2 maanden geleden #3

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Geen idee wat jij onder responsive verstaat maar beide websites, sorry, bakken er niets van.
Je kan je website testen bij Responsinator waarbij je dit krijgt voor je testwebsite en huidige website .
In de vensters op deze pagina kan je ook nog eens scrollen en verder surfen over de website.

Nu is de narigheid van Responsinator dat deze alleen maar kijkt naar een css en een eventueel script negeert wat er voor moet zorgen dat een website op kleinere beeldschermformaten te zien is.
Dat doet Pagespeed weer wel en dan is dit je testwebsite en dit je huidige website .

Plug-ins om een website responsive te maken zijn voor de mensen die eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn. Even een website coderen kost iets meer moeite en tijd dan dat de algemene opinie is.
Eigenlijk heb ik ook geen idee of een dergelijke extensie wel goed werkt want ik tracht om zo min mogelijk extensies in mijn websites te gebruiken.
Is een nadeel voor hackers en een voordeel voor bezoekers want daar door zijn ze wel lekker snel.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Weergave sites op iPad 4 jaren 2 maanden geleden #4

• Jokidoki
  • Jokidoki's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Jan, bedankt voor het meedenken. Issue zat hem in de responsive. Deze stond op Ja. Ik heb de template aangepast en op Nee gezet en dat ziet er nu goed uit. Template is gemaakt in Artisteer en mocht iemand weten waar de de optie kunt zoeken, die vind je terug wanneer de template exporteert en dan opties. Zie bijlage.  ;)
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop