Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template

Re: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template 3 jaren 7 maanden geleden #31

• dender
  • dender's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Haha ja klopt je hebt me door! Ik dacht laat ik maar eens kijken op de Joomla site zelf en bij deze leek je ook de grote te kunnen veranderen maar tot nu toe werkt hij bij mij nog niet goed. Ik wou een foto toevoegen en ging naar Componenten/DJimageslider/new categorie voegde de titel photography toe en klikte opslaan en sluiten. Vervolgens ging ik naar new slide, voegde een titel toe, selecteerde de categorie photography en bij slide image selecteerde ik de foto die ik al eerder had geupload en klikte op opslaan.

Vervolgens denk ik dat deze mooi tussen de andere plaatjes die er al standaard in stonden zou komen te staan maar helaas. Ik ben dus weer overal wezen prutsen. Zo keek ik bij Modules/DJimageslider bij de optie folder as a source: settings en keek wat er gebeurde als ik de foto toevoegde in de aangegeven image folder (images/sampledata/fruitshop). Ook dan kwam de foto er niet bij. Verwijderde ik de tekst bij Image folder, kwam er echter de volgende error te staan (zie mijn website wwww.sshonyphotography.com/joomla)

Nog geprobeerd door de foto's eruit te halen, een nieuwe folder te maken in sampledata etc. maar ik krijg nu ook de voorbeeld foto's niet meer te zien. Woops?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template 3 jaren 7 maanden geleden #32

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 31
:) ja ik zat toevallig toen net op je test site te kijken.
ik probeer nu even een filmje snel te maken  voor die dj sider
alleen ging iets mis dus kwaliteit is beetje minder maar gaat om idee.alleen duurt nog half uurtje denk ik
:offtopic_happy:
alleen ik moet van de week eens even kijken of ik deze vraag niet beetje uit elkaar moet halen gaat nu niet alleen meer over template maar  ook slider hihi maar dat zien we later wel hoe ik dat oplost.
:ontopic:

M.v.g Leen

Re: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template 3 jaren 7 maanden geleden #33

• dender
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Haha ja klopt ik wil deze template graag proberen te houden dus zolang de template mee werkt hoef ik daar geen vragen meer over te stellen. ;D

Edit: Ik heb de slider even ge-deïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.

Edit Edit: Yeey! Oke de foto zit erin. (waarom moet het menu item heten als het geen menu is maar een slider?) Nu nog in de juiste grootte want je ziet maar de helft.

Edit Edit Edit: En ook dat is opgelost! Super! Ik kan eindelijk verder met iets anders van de website haha.

Laatst bewerkt: door dender.

Re: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template 3 jaren 7 maanden geleden #34

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 31
:) :goodwork:
Mocht je eerste vraag na je zin zijn mag je deze topic  dmv de knop onder je eerste vraag op opgelost zetten en bij een nieuw volgende vraag zien we dan wel weer vanzelf als mee zit bij de juiste categorie verschijnen .?
:offtopic_happy:
Maar als goed is kan je hier als je beetje tijd over heb kijken hoe
ik die dj-slider aan de gang heb proberen te krijgen.
http://forum.mijnjoomlaforum.nl/joomla-3-0-extensies/installeer-dj-imageslider/new/#new
:ontopic:

M.v.g Leen

Re: Nieuw bij Joomla en opzoek naar 3.0 free portfolio template 3 jaren 7 maanden geleden #35

• dender
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ga ik doen! Heel erg bedankt iedereen voor alle hulp met in het bijzonder Leen! jullie waren erg snel met reageren! Alsof ik naast jullie zat toe te kijken hoe jullie mij alles uitlegde.  :P

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop