Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: yootheme template kopen v.s. nieuwe laten ontwikkelen

Re: yootheme template kopen v.s. nieuwe laten ontwikkelen 3 jaren 11 maanden geleden #7

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
:offtopic_happy:
Dank je Renata voor het antwoord wat ik wel begrijp.
:ontopic:
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: yootheme template kopen v.s. nieuwe laten ontwikkelen 3 jaren 11 maanden geleden #8

• Jheroen
  • Jheroen's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Het aanpassen van een bestaande (kwalitatief goede) responsive template hoeft helemaal geen enorm ingewikkelde klus te zijn. Veel templatebouwers zijn er inmiddels achter dat je met een goed framework prima eigen stijlen kunt maken op basis van hun eindproduct. Bestanden die je zelf aanpast of aanmaakt worden vervolgens in custom css bestanden opgeslagen zodat template updates dit met rust laten.

Voordeel van een commerciele templatebouwer is ook nog eens dat de betreffende template wordt geupdate zodat de werking met Joomla en andere veranderende extensies gewaarborgd blijft.

Vaak gaan mensen over naar Artisteer (...)  ??? wat vervolgens leid tot allerlei ellende.

Mijn advies: bepaald eerst goed wat je wilt, zoek een bestaande goede template uit en laat die (in variaties) geschikt maken voor het doel.
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Re: yootheme template kopen v.s. nieuwe laten ontwikkelen 3 jaren 11 maanden geleden #9

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 16
Beste Jheroen, ik ben het grotendeels met je eens maar niet helemaal.

Soms heeft een klant wensen, waar je geen geschikte al bestaande template voor kan vinden. Artisteer kan dan een hele goede en betaalbare ( daar hebben we het over) oplossing bieden.

Ik heb een paar templates gemaakt met artisteer en juist door gebruik making van dit programma in combinatie met mijn Photoshop skills heb ik een unieke op de klant afgestemde website kunnen bouwen.

Wel zie ik vaak dat webdesigners templates afleveren waarvan je meteen ziet dat deze met behulp van artisteer is gemaakt zonder in de bron te kijken. je ziet de "handtekening" van Artisteer. Je ziet dat er geen voldoende kennis is van Artisteer zelf, van CSS, van SEF/SEO, van Joomla, van Virtuemart etc...Vaak als ik dan dat zie, denk ik wel eens.... Dat zeg ik hier maar niet, maar je voelt hem al wel....

Zowel templates van Artisteer als kant en klare templates van bijvoorbeeld Yootheme die je dan aanpast hebben een nadeel wat Otto hierboven al aangegeven heeft. Maar zorg je ervoor dat de rest perfect in elkaar zit zoals SEF/SEO configuratie en nog veel meer wat ik hierboven al aangegeven heb,  dan zijn deze 2 opties een hele goede en betaalbare oplossing om een goed opgebouwde, mooie en unieke website af te leveren.

Met dat laatste doel ik dus ook op deskundigheid. Een website bouwen bestaat niet alleen uit een mooi jasje ervoor maken, er komt veel meer bij kijken en daarin kun je je als webdesigner in onderscheiden!

Groetjes Renata
1place4ads Grafisch webdesign voor professionele websites, logo's, huisstijlen, banners en meer. U betaalt pas na tevredenheid!
KvK nr.: 51546418

• Pagina:
  • 1
  • 2
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop