Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Menu in template krijgen.

Re: Menu in template krijgen. 3 jaren 7 maanden geleden #13

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 31
Hallo Bruno,
Ja als je dus nu dus een menu item open kan je alleen de alias weghalen
en weer opslaan dan maakt hij een nieuw alias aan die gewoon bij alle menu items doen .
soms wil ook helpen door bij Menubeheer: Menu-items het hokje alles selecteren aan te vinken en dan op de knop opnieuw opbouwen  en nog een keer alles selecteren en knop inchecken klikken.
Verder moet je wel een submenu kunnen doen maar of dat op de positie(7) van jou kan weet ik niet geheel zeker maar in een topmenu moet echt werken vooral als je dus dat van art-vmenu gebruikt wat ik hier iets eerder als laatste bij had gepost.(soms kan je hier ook dingen vinden van artisteer http://www.artisteer.com/?p=help_joomla )

M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Menu in template krijgen. 3 jaren 7 maanden geleden #14

• Bruno
  • Bruno's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Leen, ik had al een andere site gemaakt en hierin wel submenu's op positie 7. Ik wist dus dat het kon. Had de twee sites al naast elkaar gezet met bouwen en exact dezelfde manier gedaan. Ik denk dat het aan de template ligt, al vraag me niet waarom. Want die zijn beide met Artisteer gemaakt.
Je vorige tip wat betreft aliassen moet ik nog proberen, maar vriendelijk bedankt voor je tijd en hulp! Machtig mooi dat we elkaar kunnen helpen en met Joomla is dat zeker nodig. Lukt vaak niet alles in 1 keer en met zoeken en vragen kom je er wel, misschien het mooiste van Joomla.
Discussie gesloten.

Re: Menu in template krijgen. 3 jaren 7 maanden geleden #15

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 31
Hallo Bruno,
Kan ook zijn dat er tijdens maken van template toch iets over het hoofd is gezien.
Maar ik heb je een PM gestuurd met mijn email adres als je wil dan probeer ik je template hier uit voor je.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Menu in template krijgen. 3 jaren 7 maanden geleden #16

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
In IE en Chrome zit een code controleer functie die je kan activeren door op F12 te drukken.
Je krijgt dan een venster onderin de browser waar aan de linkerkant het html staat en aan de rechterkant het css wat bij de code hoort.
Als je nu in het html door bladert tot je bij je sub menu ben kan je zien of daar ook css regels voor zijn.
Als die er niet zijn of in het css wordt aangegeven dat het verborgen moet blijven kan je de fout herstellen.

Ook kan je een regel van het css uit zetten wat alleen maar gebeurt op dat moment, en alleen maar in jouw browser, want als de pagina vernieuwt is alles weer hetzelfde.

Voor Firefox moet Firebug worden geïnstalleerd en werkt dan hetzelfde. Overigens laat die van Chrome ook het css zien die niet voor deze browser gebruikt wordt. Daarom vind ik deze net wat makkelijker.

:offtopic_happy:
Moet Geuken, onderin het menu, niet Keuken zijn?
:ontopic:
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Menu in template krijgen. 3 jaren 7 maanden geleden #17

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 31
:) Bruno Zo dank voor de template moet eerlijk zeggen dat die beetje anders reageer als mijn eigen oude gemaakt template met artisteer 4.0.xx dus ben nog de mogelijk heden aan onderzoeken .
Als ik dus op de template op bij Content op die knop druk
komen er in men  beheer aardig wat menu's bij .
dus die moeten dan weer bij module beheer ook weer module krijgen met positie.
maar echt een uit klap menu  krijg ik nog niet aan de gang ook.
maar ik zag dat je het zelf al voor elkaar heb dus mooi.
en  mocht hier bi  deze vraag zijn opgelost wil je hem dan zelf even op opgelost zetten. :) 
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop