Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Rechter menu werkt niet goed

Rechter menu werkt niet goed 3 jaren 6 maanden geleden #1

• eabrinkman
  • eabrinkman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik gebruik een Joomlage0056-designcanvas - Standaard template in de site www.sonabile.nl Via de template opties kan ik een linker en rechter menu gebruiken. Als je via ledenportaal inlogt met naam:  gast en ww  joomla  krijg je links de gewone menu items en rechts de items voor geregistreerde personen. Ik heb ze ook links even laten staan anders krijg ik weer emails :D
Als ik in het rechtermenu al die muziekstukken onder elkaar hebt, en ik klik op "Ere zij God", dan krijg ik in het middenvlak 8 muziek balkjes , ieder menu vanaf "away in a manger" kan ik niet meer doorklikken. Klik ik er dubbel op zie ik een blauwe balk, net alsof een stuk van het footermenu naar boven komt. Dus in hyet linker menu doen ze het wel allemaal goed, maar rechts niet.
Misschien dat iemand daar een oplossing voor heeft
Met dank en vriendelijke groeten,
Ep
Discussie gesloten.

Re: Rechter menu werkt niet goed 3 jaren 6 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Dat klopt dat je dat niet meer kan want de muziekbalkje staan in een tabel die 850 pixels breed is. Die tabel zit weer in een laag en die schuift nu over je menu heen.

Geen idee of je dit zelf in een artikel hebt gemaakt maar dan zou je de breedte en hoogte van de tabel gewoon kunnen laten vervallen. Een cel in een tabel past zich altijd aan naar het langste gedeelte van de inhoud.

De hoogte van de cel is nu al niet goed en omdat netjes te maken moet je iedere cel een hoogte geven van 75 pixels.
Tenminste dat vind ik een mooie hoogte  ;)

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Rechter menu werkt niet goed 3 jaren 6 maanden geleden #3

• eabrinkman
  • eabrinkman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Arjan,
DAT antwoord had ik nu net nodig ! Enorm bedankt - en... ik heb weer wat geleerd !

M.v.g, Ep
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop