Skip to main content

Vraag Krijg tekst niet weg

  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
9 jaren 1 maand geleden #11405 door System II
Krijg tekst niet weg werd gestart door System II
Jawel, ik heb weer eens wat. Op " www.dazzling.nl/webcontent " (momenteel een testdirectory) ben ik bezig alles in Joomla 3.x om aan het zetten. Dat gaat allemaal goed maar er is één ding wat ik niet voor elkaar krijg en dat is de grijze banner met "Home" als tekst (net onder de menubalk). Dit 'fenomeen' verschijnt alleen op de start (Home) pagina (die ook 'home' heet dus vandaar deze tekst).
Ik heb in Artikelen al deze dingen al uitgezet en in Artisteer kan ik daar ook niks over terug vinden. Wie kan mij helpen met dit?
Ik wil het zo graag uit hebben...

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Meer
9 jaren 1 maand geleden #11406 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Krijg tekst niet weg
Hallo Naamgenoot,

je wilt dus de naam en de grijze balk eruit hebben?

Heb je bij het menu item "Home" --> tabblad "Paginaweergave" --> Paginakop staat daar wat?

Groeten Ron  ;)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
9 jaren 1 maand geleden #11407 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: Krijg tekst niet weg
Hoi Naamgenoot: Hoe dom kan iemand zijn?  :(
Antwoord, heel dom. Ik heb  daar overheen gekeken. Maar het vreemde is wel dat ik bij de algemene instellingen/menubeheer "Toon Paginakop" op 'nee' heb staan. Er staat ook niks ingevuld maar toch moet ik het individueel aanpassen. Dat kan nooit de bedoeling zijn toch?

Thanx

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden
Gemaakt door Kunena