Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven

Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #1

• la confidente
  • la confidente's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Een in Artisteer gemaakte template voor Joomla versie 2.5 heb in meegenomen in de upgrade naar J 3.
De headers (1-2-3 enz) worden niet meer in het ingestelde lettertype weergegeven en de artikelen worden niet meer goed gelayout, ze zijn te breed.
http://www.laconfidente.fr/commentaires-clients
Kan ik hier nog iets aan instellen?

Artisteer wordt niet meer voor MAC en Joomla versie 3 uitgebracht.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Advies 1; Gooi Aristeer in de prullenbak.
Advies 2; Plaats de onderstaande code in je css (laconfidentezijmenu/css/template.css)
h1, h2, h3, h4 {
  font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, Serif;
}

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Re: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #3

• la confidente
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank je wel Arjan.
Artisteer zal ik wel in de prullenmand moeten gooien omdat het voor mij  niet meer ondersteund wordt.

Het probleem dat ik nu over houdt is dat ik een doe het zelver ben en graag alles in eigen hand houdt.
Ik zal een andere template builder moeten vinden.
Op zich gebruik ik een doodsimpele layout, maar wel een precies zoals ik die wil hebben en die ik gemakkelijk even kon aanpassen.
Ik heb op mijn B&B site maar een heel klein aantal bezoekers, maar die zijn per stuk belangrijk.
Ik wil kunnen experimenteren met achtergrond kleuren enz om te zien of dat invloed heeft op het gedrag.

De lettertypes zijn nu aangepast, nu de pagina marge nog.
De artikelen worden zonder marges weergegeven en de tekst aan de rechterj-kant valt soms weg.
Misschien heeft iemand nog een idee.

Re: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #4

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 31
Hallo,

er zijn verschillende template aanbieders gratis in betaald die zeer mooie templates leveren.

Wat betreft je bestaande site http://www.laconfidente.fr/commentaires-clients ik moet nu naar rechts scrollen.
Dit was voorheen niet zo? het lijkt er op dat je de tekst uit Word hebt geplakt!

Als je naar desbetreffend artikel gaat is daar de regel ook zo lang?

Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!

Re: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #5

• la confidente
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Ron,
Bedankt voor je reactie.
Wat betreft de gratis en betaalde kant en klare templates, ik kan daar niet mee experimenteren.

Dat scrollen was voorheen niet zo.
De teksten copie past ik uit de Booking.com site of vanuit ontvangen emails.

In het origineel is de regel niet zo lang, die wordt automatisch aangepast aan de pagina.

Overigens heel belangrijk voor me is de marge aan de linkerkant van het artikel, die is nu nul en die zou 20 moeten zijn of zo.

Re: Artisteer template J versie 2.5 wordt in Joomla 3 niet correct weergegeven 3 jaren 4 maanden geleden #6

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 31
Hallo,

als je tekst uit een mail of van een website kopieert en dan plakt in je artikel kan dit problemen veroorzaken.
Je neemt verborgen script mee zelf kopieer ik het het eerst in een kladblok bestand, en dan nogmaals vanuit dat kladblok bestand kopieer ik het in het artikel dan is het wel goed.

Ik vermoed dat het dus daar in zit en dat dat nu problemen veroorzaakt na de update.

Als je onderstaande code in je template.css zet zal het artikel naar rechts opschuiven.
.item-page {
    margin-left: 20px;
}

Betaalde templates kun je ook zeer veel aanpassen via de backend van je templatebeheer.
Daar naast als je een beetje kennis hebt van css kan je alles bijna wel aanpassen.

Succes ermee.

Groeten Ron  ;D

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop