Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Katana template van Yootheme: paginabrede layout

Re: Katana template van Yootheme: paginabrede layout 3 jaren 5 maanden geleden #7

• Marianne
  • Marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Leen, Ik ga dit nog eens goed nakijken, bedankt alvast, dit lijkt een goede optie te zijn om te proberen. Ik laat je nog weten of dit lukt.
Groet, Marianne
Discussie gesloten.

Re: Katana template van Yootheme: paginabrede layout 3 jaren 4 maanden geleden #8

• Marianne
  • Marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Leen, helaas, ook hiermee lukt het niet. Ik gebruik nu de joomla artikelen, dan is het ook opgelost. Maar ik zou graag weten hoe ik de zoo instellingen kan aanpassen, zodat dit niet gebeurd.
Bedankt voor de moeite, groet,
Marianne
Discussie gesloten.

Re: Katana template van Yootheme: paginabrede layout 3 jaren 4 maanden geleden #9

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 53
hallo Marianne,
Het blijft lastig om wat te verzinnen
Nu weet ik niet of je de Yootheme template Katana gebruikt met ook joomla en de demo voorbeelden er in .
Ik zie bij mijn poging om je te helpen als ik bij Templatebeheer: Stijl bewerken
dan bij layouts naar beneden scrol naar Position AppearanceĀ  dat je daar dingen op volle breedte kan zetten . heb je daar al een wat mee geprobeerd.
en bij de Zoo kan ik alleen maar in configĀ  bij template instellen zie plaatje.
Denk dat het anders toch iets moet worden met aanpassingen via css
maar zonder te kunnen kijken naar de website is het allemaal gissen.
Het kan goed zijn dat jou probleem gewoon in de Zoo extensie zit en weinig mt de Template te maken kan hebben.
En anders probeer eens een schermafdruk je te maken van wat je te klein vind
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop