Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Update Peak template naar de nieuwste versie: niet meer costumizable

Re: Update Peak template naar de nieuwste versie: niet meer costumizable 3 jaren 4 maanden geleden #7

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 53
Hallo Marianne,

Ik heb hier lokaal met een oudere versie van Peak geprobeerd het probleem te  vinden maar ik moet je teleur stellen ik heb geen kant en klare oplossing voor dat probleem gevonden.
Bij mij lukt het  alleen maar als weer een andere template standaard maak en dan peak geheel deinstalleer.
en er na weer opnieuw installeer maar ja dan ben je al je gemaakte veranderingen van template kleur en instelling kwijt.
Misschien dat iemand anders dit probleem ook heeft en reageert.
Of als  je deze template gekocht heb vraag ook bij de bouwer neer leggen.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Update Peak template naar de nieuwste versie: niet meer costumizable 3 jaren 4 maanden geleden #8

• eric
  • eric's Profielfoto
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Marianne,

Uit je vraag begrijp ik dat je aanpassingen hebt gedaan aan een "standaard" stijl zoals deze met de template is meegekomen.
Het is mosterd na de maaltijd maar een volgende keer kun je dan het beste een nieuwe stijl maken (kopie van de standaard stijl die het dichtst in de buurt van je voorkeur komt) en deze stijl aanpassen.
Binnen deze stijl kun je ook je custom CSS kwijt. Als je op die manier werkt kun je je template gewoon updaten door een nieuwere versie te installeren. Je "Custom" stijl blijft dan behouden.

Maar goed, daar heb nu nu niets aan. Je zou nog eens kunnen proberen om te kiezen voor Extensies -> Template beheer -> yoo_peak -> Opties
Bij Settings en dan onder het kopje Development heb je een knop "Compile LESS", werkt deze wel?

Als dat (ook) niet werkt dan is het 't makkelijkst om vanaf de backup (ik hoop dat je die gemaakt hebt voor de update) de volledige map /templates/yoo_peak terug te zetten met ftp.
Mocht de customizer dan weer werken:
  • Backup maken met Akeeba backup
  • een "Custom" stijl maken van de huidige "Standaard" stijl ( http://yootheme.com/themes/documentation/customizing/create-a-new-style )

• je custom CSS kopieren naar /templates/yoo_peak/[naam van je custom stijl]/css

• In je template in de linker kolom "Layouts" selecteren en dan onder het kopje "Style" Select which style the layout should load je "Custom" stijl kiezen.

• Als je website er nu goed uitziet weer een backup maken

• Je template updaten door de nieuwste versie via Extensiebeheer te installeren.
Ik hoop dat het zo gaat lukken, succes in ieder geval.
M.vr.gr.,
Eric
InSiteVision webpublishing maakt de website die past bij uw wensen!
KvK: 56137613
Discussie gesloten.

Re: Update Peak template naar de nieuwste versie: niet meer costumizable 3 jaren 4 maanden geleden #9

• Marianne
  • Marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt Eric,
Dit alles ten spijt werkt het toch niet, meerdere mensen hebben ernaar gekeken. Ik kan er wel mee leven en laat het voorlopig even zo.

Groeten, Marianne
Discussie gesloten.

Re: Update Peak template naar de nieuwste versie: niet meer costumizable 3 jaren 4 maanden geleden #10

• Marianne
  • Marianne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Nadat mijn Peak template niet meer customizable was gebeurde nu hetzelfde met een Katana template. En daar had ik alleen een warp update uitgevoerd Dus toen heb ik nog een keer opnieuw de nieuwste versie van warp gedownload en opnieuw geinstalleerd in mijn template en voila: de customizer werkt nu bij beide templates weer!

Ik weet niet wat er mis was, misschien een downloadfoutje? In ieder geval blij dat het weer werkt!
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop