Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Bootstrap bestandje zet alles op 1 lijn i.p.v. onder elkaar.

Re: Bootstrap bestandje zet alles op 1 lijn i.p.v. onder elkaar. 2 jaren 6 maanden geleden #7

• dender
  • dender's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ja dat had ik inderdaad ook moeten doen Ron haha.
Heb ik nu alle bestanden weer in de css map denk je? Of mis ik nog bestanden?

Volgens mij heb ik er zelfs teveel in gedaan die in andere mappen stonden maar dat maakt denk ik niet zoveel uit.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door dender.

Re: Bootstrap bestandje zet alles op 1 lijn i.p.v. onder elkaar. 2 jaren 6 maanden geleden #8

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5

Natuurlijk moet er altijd iets mis gaan als ik weer aan het editen ben x)
Nu met de nieuwe update of de cashe verwijderen is een border weer terug die ik  had verwijderd uit het bootstrap.min.css bestandje.

Je moet ook niets uit de bootstrap.min.css verwijderen maar een apart css bestand aanmaken die je later laat inladen dan de bootstrap.min.css Op die manier overschrijf je datgene wat in de bootstrap.min.css staat

Echter is dat nu juist het bestandje dat er altijd al niet goed heeft uitgezien. Alles staat namelijk op 1 lijn van links naar rechts opgebouwd i.p.v. van onder naar beneden. Wil ik dan ook een kleine edit maken in dit bestand moet ik lang zoeken en daarbij loopt het bestand ook regelmatig vast.

Mogen wij ook het adres van dat bestand op pagina zodat we kunnen zien wat er niet goed gaat?

Mijn vraag dus, is er een manier om dit bestand te maken zoals het hoort?

Alles is mogelijk maar niet slim omdat bij een update deze mogelijk weer word aangepast naar het origineel.

Edit: Ik vond dit:http://www.cleancss.com/css-beautify/
Hier kan ik de code in plakken en dan krijg ik een normaal uitgelijnde css terug. Maar hoe zet ik dit nu in mijn backend? En ik wil natuurlijk een kopie van de oude als er iets uitgehaald is.

En die code moet je dan in het css bestand zetten wat word ingeladen nadat bootstrap.min.css is ingeladen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop