Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Wat doet lazy load van het template precies?

Wat doet lazy load van het template precies? 1 jaar 2 maanden geleden #1

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo,

Op de volleybal site had ik de instelling "Lazy load" aangepast, redelijke tijd geleden. Zojuist wou ik foto's van de kampioenen plaatsen. De "miniatuur" foto is zichtbaar maar zodra ik de jce popup inschakelde was de miniatuur weg dwz. er was nog wel de ruimte, ging je er met de muis over dan kan je er op klikken en komt de popup incl. foto te voorschijn.
Googlen, blijkt dat ik niet de enigeniet enige ben.

De consequentie van dit lazy load is blijkbaar dat de opacity op 0 gezt wordt!!

Mijn vraag is meer ledig:
  • Waarom zet lazy load script opeens de opacity voor de jce op nul? (in de link staat wel dat je voor jce een aanpassing moet doen, maar dan krijg ik het unheimische gevoel is dit de enige component die er last van heeft of heeft dit ook invloed op andere componenten???
  • Waarom zou je lazy load nog inschakelen, als het moeilijk te overzien is wat het voor een consequentie's heeft? Ik had het gedaan in de verwachting dat dit de laad tijd ten positieve zou be├»nvloeden
  • Wanneer schakel je dan wel Lazy load in? En enkel voor bepaalde images?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door nkamp. Reden: Titel syntax foutje

Wat doet lazy load van het template precies? 1 jaar 2 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 39
Hallo,
wat ik begrijp is dat dit een externe extensie is die foto's wel of niet toe laat in te laden ?
om dan je website sneller in te laden
maar mogelijk is hij verouderd of nu ineens een conflict om dat hij gebruik maak van mootools en of jquery
dat lees ik hier
verder zie ik dat hij het laatst is geupdated in Jun 28 2016 dus wie weet gebeurd dat eerdaags
verder staat er bij de download ook documentatie waar ook nog wat info te vinden is wat hij precies doet download staat hier

M.v.g Leen

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

M.v.g Leen
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.243 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop